psemus, 2021-01-21 23:32
Jakoś autor wątku nie napisał: "Panowie, Panie, odezwali się i ogarnęli ploter - polecam..."
Ale Ty/Wy (nie wiem, nie znamy się osobiście, ilu Was/Ciebie tam siedzi) już poinformowaliście, że "prawnicy i firma monitoruje wątek".
Co do firmy Atruim - znam z bezpośredniej relacji od "znajomego" wygląd ich pracy podczas montażu maszyny i ogarnięcie tematu, niestety nie mogę tego tutaj poruszyć. A szkoda.
PS. Nie bronię API, ale jesienią zeszłego roku ktoś miał problem z dwugłowicowym Epsonem - jak inni zapytali co serwis API na to i że nie dają rady to jakoś ich nie broniliście jak lew... a reklamy wiszą od czasu do czasu.
Jesteś następnym który nie mając pojęcia o czym mówi mędrkuje przyznając sobie prawo do obrzucania ludzi błotem. Reklamy Atrium i API wiszą mniej więcej z tą samą częstotliwością zmieniającą się w zależności od postępów kampanii i warunków oglądalności. Nikt nie zabrania ujawnienia na forum problemów z serwisem - czy to będzie serwis API, Atrium czy dowolnej innej firmy. Nie życzymy sobie natomiast mieszania ludzi z błotem bez uzasadnienia - na przykład poprzez insynuowanie popełnienia przez kogoś przestępstwa. Jeśli nie rozumiesz różnicy trudno, została ona wyjaśniona wystarczająco klarownie aby ci którzy chcą - zrozumieli.
Wiemy że firma i jej prawnicy czytają ten wątek bo dostaliśmy w tej sprawie pismo, natomiast to czy autor napisał o czymś czy nie napisał, nie upoważnia nikogo do snucia tutaj rozważań co firma sobie "pomyślała" aby potem poddawać je ocenie tak jakby były faktami.