logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis 2030 UV: monolityczny flatbed UV z kroplą 14 pl

  PR 01.07.2014, przeczytano 2584 razy
ilustracjastrzałka

Artemis 2030 UV (14 pl) to wyposażony w długowieczne głowice Konica-Minolta ploter UV o ciężkiej, blisko 3-tonowej, monolitycznej konstrukcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-2030-uv%3A-monolityczny-flatbed-uv-z-kropla-14-pl,22073,artykul.html

O produkcyjnym charakterze plotera Artemis 2030 UV świadczy między innymi japońska, aluminiowa szyna po której porusza się karetka z głowicami, sensor automatycznie wykrywający grubość medium, stół z podsysem z niezależnymi 5 strefami, inteligentny panel dotykowy oraz przyciski na obudowie do sterowania podstawowymi funkcjami takimi jak np. niezależne czyszczenie kanałów z atramentem.

Nowe urządzenie marki Artemis pozwoli na poszerzenie możliwości produkcyjnych każdej agencji reklamowej. Ploter zapewnia produkcję pełno-kolorowych grafik reklamowych na materiałach sztywnych, zachowując odporność wydruku na warunki atmosferyczne (woda, UV) do 3 lat na zewnątrz.

Głowice Konica-Minolta 1024

W ploterze Artemis 2030 UV zastosowano najnowszą głowice Konica Minolta 1024, z kroplą tuszu o wielkości 14 pl i rozdzielczości 1440 dpi na kolor. Dodatkowo zastosowano głowicę 42 pl do koloru białego w celu zwiększenia prędkości druku. Model 2030 UV może być wyposażony w maksymalnie 8 głowic. Przykładowe konfiguracje to 2 x CMYK, CMYK Lc Lm, CMYK + 2 x biały, CMYK Lc Lm + 2 x biały. Ploter wyposażony jest w system stałego zasilania w atrament.

Dodatkowo posiada system cyrkulacji zapobiegający zasychaniu koloru białego. Zastosowanie koloru białego pozwala na druk na materiałach o zupełnie dowolnej kolorystyce (np. czarna płyta, ciemne drewno, bezbarwne pleksi, itd). Wysokiej jakości uniwersalne tusze UV dostarczane są w 1 litrowych pojemnikach. Zapewniają one doskonałą przyczepność na mediach płaskich takich jak: szkło, drewno, karton, PVC, płyty kompozytowe, ceramika.

W ploterze tym maksymalna prędkość druku sięga 28 m2/h (dla 1 x CMYK) oraz nawet 56 m2/h w konfiguracji 2 x CMYK. W najwyższej rozdzielczości (720 x 1440 dpi, 8 pasów) ploter drukuje około 9 m2/h.

Zastosowano w nim atrament europejskiego producenta. Tusz jest odporny na działanie wody i promieni UV na zewnątrz (do 3 lat), a także posiada zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne.

Artemis 2030 UV jak nazwa wskazuje posiada obszar roboczy 2000 x 3000 mm. Maksymalna grubość materiały wynosi 100 mm.

Podsumowując. Atrakcyjna cena i europejska jakość wykonania, japońskie podzespoły zainteresuje agencje i drukarnie wielkoformatowe jak i zakłady produkujące wyposażenie wnętrz, opakowania, meble, zabudowę sklepową i targową. Szybki zwrot z inwestycji jest możliwy dzięki wszechstronnym zastosowaniu. Urządzenie jest stabilne i łatwe w obsłudze dzięki czytelnym panelom sterowania i amerykańskiemu oprogramowaniu PhotoPrint.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem ploterów Artemis jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764