logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis Cutter 330 – mały i „silny” ploter tnący

  PR 15.12.2014, przeczytano 4045 razy
ilustracjastrzałka

Artemis Cutter 330 to biurkowy, niedrogi ploter tnący do zastosowań profesjonalnych jak i hobbystycznych. Najistotniejsza zaletą tego urządzenia jest ogromną siła nacisku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-cutter-330--maly-i-silny-ploter-tnacy,23510,artykul.html

Zamknięty w kompaktowej i atrakcyjnej wizualnie obudowie znajdzie zastosowanie w wielu miejscach takich jak agencje reklamowe, zakłady przemysłowe (szablony), zakłady kamieniarskie, producenci oznakowania (w tym drogowego), drukarnie rożnego rodzaju, dekoratorniach, itd. Co więcej z uwagi na atrakcyjną cenę – około 1500 zł netto - znajdzie w swoje miejsce w zastosowaniach hobbystycznych.

Z uwagi na niewielkie wymiary (68 x 34 x 31 cm) i niewielką wagę (12 kg) ploter można łatwo transportować. Co więcej, do pracy nie wymaga komputera (choć taka możliwość oczywiście istnieje), bowiem można wcześniej przygotowane dane wyciąć z karty SD.

Oprogramowanie

Wraz z ploterem dostarczane jest oprogramowanie Artcut 2009 z dożywotnią licencją, które jest jednym z najlepszych programów do cięcia. W porównaniu do swojego poprzednika Artcut 2009 oferuje wiele nowych funkcji i ulepszeń, m.in.: optymalizacja ścieżki narzędzia, lepsze cięcia krzywej, konfigurowalny interfejs. Program obsługuje różne formaty wektorowe, w tym najpopularniejsze AI i EPS przygotowane w CorelDraw lub Adobe Illustrator. Do komputera PC ploter jest podłączony za pomocą kabla USB.

W ploterze zastosowano wydajny 32-bitowy procesor ARM Cortex-M2 oraz 8 MB pamięci. Dzięki temu Artemis Cutter 330 jest w stanie bez zawieszenia sytemu i innych błędów obrobić dużą liczbę danych wektorowych.

Oprócz oprogramowania, wszelkie parametry możemy ustawić za pomocą 4 kolorowych przycisków na obudowie urządzania, które są prezentowane na niebieskim wyświetlaczu LCD.

Podwyższony nacisk - 1000 g

Większość ploterów tnących charakteryzuje się maksymalną siła nacisku noża do 500-600 gram. W przypadku Artemis Cutter producent osiągnął wynik dwukrotnie lepszy - 1000 gram. Daje to duże możliwości, gdyż oprócz cięcia tradycyjnych folii reklamowych, których grubość oscyluje w okolicach 100 mikronów, można na tym ploterze ciąć nawet 400-mikronowe folie do piaskowania i odblaskowe. Nacisk noża jest regulowany cyfrowo w zakresie 1-1000 gram (co 1 gram).

Ploter obsługuje materiały o szerokości do 415 mm (szer. cięcia 330 mm). Rolki prowadzące stabilnie trzymają i prowadzą materiał, co przekłada się na cięcie bez zniekształceń i przesunięć. Maksymalna długość cięcia wynosi aż 22 metry!

Szybki i dokładny

Artemis Cutter 330 osiąga maksymalną prędkość cięcia do 650 mm na sekundę. Precyzja cięcia kształtuje się na poziomie 0.05 mm a powtarzalność 0.1 mm.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764