logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis KM 3224 - nowy 3-metrowy „twardziel”

  PR 26.06.2014, przeczytano 3514 razy
ilustracjastrzałka

Twardo-solwentowy Artemis 3224 to szybki ploter wyposażony w osiem 1024-dyszowych głowic Konica-Minolta. Dzięki podwójnej liczbie dysz – jest 60% bardziej wydajny od swojego poprzednika – modelu 3200.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-km-3224---nowy-3-metrowy-twardziel,22027,artykul.html

Producentowi plotera Artemis KM 3224, po sukcesie sztandarowego modelu Artemis KM 3200, przyświecała myśl przyspieszenia pracy, udoskonalenia konstrukcji pod druk 24/7 (z którym 3200 i tak sobie nieźle radzi – ponad 150 instalacji w Polsce) i jednocześnie zachowania niskiej ceny urządzenia. Na rynku polskim istotnym czynnikiem decydującym o zakupie urządzenia jest szybki zwrot z inwestycji.

Nowy model cechuję się udoskonaloną konstrukcją, wbudowana stacją roboczą i co najważniejsze, 8 głowicami Konica-Minolta o podwójnej (1024) ilości dysz. Wielkość kropli atramentu, generowanej przez głowicę wynosi 42 pl. Jest to wystarczająca jakość do produkcji banerów reklamowych, billboardów, plakatów, grafiki podświetlanej, znaków informacyjnych, grafiki wystawienniczej i innych grafik pełnokolorowych na materiałach powlekanych i niepowlekanych o szerokości do 3200 mm.

Za prawidłowe prowadzenie mediów odpowiada ciężki system rolowy (odwijająco-nawijający) utrzymujący stałe naprężenie zarówno z tyłu jak i z przodu maszyny.

Artemis KM 3224 osiąga prędkość do 160 m2/h w rozdzielczości 180 x 720 dpi (2 pasy). W  rozdzielczości 240 x 1440 dpi (4 pasy) ploter drukuje z rzeczywistą prędkością do 60 m2/h. Warto zaznaczyć, że producent wyeliminował efekty siania i nierównych krawędzi, często występujące w konkurencyjnych, ekonomicznych maszynach.

Ploter został wyposażony w zaawansowane systemy ochrony głowic przed zaschnięciem lub zniszczeniem. W modelu Artemis KM 3200 dzięki temu, żadna głowica w zainstalowanych 150 ploterach w Polsce nie wymagała wymiany. Nie bez znaczenia ma też jakość i długowieczność głowic Konica-Minolta. Wiele podzespołów pochodzi od japońskich i amerykańskich producentów.

KM 3224 podobnie jak 3200 wyposażony został w prosty i niezawodny system czyszczenia głowic oparty na zasadzie podciśnieniowego zasysania atramentu. Czyszczenie głowic odbywa się zarówno z poziomu plotera jak i oprogramowania sterującego. Łatwy dostęp do tej funkcji umożliwia czyszczenie wszystkich głowic jednocześnie lub tylko jednej konkretnej sekcji kolorystycznej, co dodatkowo minimalizuje straty atramentu.

Urządzenie wyposażone zostało w stół suszący posiadający trzy niezależnie sterowane strefy grzejne: grzałkę wstępną, utrwalającą i grzałka susząca. Zewnętrzna sekcja wentylatorów dosuszających zamontowana jest na froncie maszyny. System ten zapewnia prawidłowe schnięcie tuszu nawet w szybkich trybach druku. Nowy Artemis drukuje twardym solwentem, czyli niedrogim atramentem o wysokiej odporności na czynniki mechaniczne i pogodowe.

Ploter został wyposażony w amerykańskie oprogramowanie Sai – PhotoPRINT 6.

Źródło: Atrium

www.artemisprinters.eu

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem ploterów Artemis jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

PhotoPRINT 6 ???

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764