logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis prezentuję technologię druku UV na targach Furnica

  PR 27.09.2016, przeczytano 1146 razy
ilustracjastrzałka

Nie tylko druk reklamowy jest domeną ploterów UV. Ich ogromne możliwości znajdują zastosowanie nawet w przemyśle szklarskim czy meblarskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-prezentuje-technologie-druku-uv-na-targach-furnica,30061,artykul.html

Duże zainteresowanie towarzyszyło bezpośredniemu, cyfrowemu zadrukowi płyt meblowych podczas wrześniowych targów Furnica w Poznaniu. Na stoisku Artemis prezentowany był premierowy flatbed o nazwie Orion. Urządzenie kilka dni wcześniej było prezentowane na warszawskim Festiwalu Druku gdzie zdobyło Złoty Medal przyznany przez konkursową kapitułę.

Artemis Orion to 2 stołowe plotery o wysokiej precyzji i jakości druku na materiałach płaskich.  Artemis Orion umożliwia zadruk materiałów o ciężarze do 300 kg. Grubość nośnika może sięgać 10 cm a jego rozmiar maksymalny w zależności od modelu 2.05 x 1.25 lub 3.05 x 2.05. Ploter Artemis Orion UV-Y2512 można doposażać w system rolowy. Druk na materiałach płaskich odbywa się z wykorzystaniem funkcji automatycznego pomiaru grubości medium.

Rozdzielczość 2880 dpi przy kropli 6, 9 lub 14 pl (w zależności od potrzeb i wymagań klienta) pozwoli na precyzyjny druk gadżetów, dekoracji, oznakowania informacyjnego, itd. Wysoka prędkość druku do 80 m2/h pozwoli na druk standów, reklam zewnętrznych, opakowań i szyldów w dużych nakładach. Na pokładzie drukarki może się znaleźć od 4 do 12 głowic Konica Minolta 1024i.

Ploter może być obsłużony przez jednego operatora dzięki kilku ułatwieniom, m.in. funkcji odwróconego podsysu o wydajności 35 kg/m2, automatycznemu systemowi pozycjonowania z bolcami. Każda z 8 niezależnych stref podsysu jest uruchamiana z poziomu pulpitu sterowania wyposażonego w komputer z oprogramowaniem.

Ciekawą funkcją jest technologia druku przeplatająca kolejne zadrukowane pasy grafiki, co eliminuje paskowanie wydruków. W jednym przebiegu ploter może zadrukować aż 5 warstw atramentu. Ploter posiada także listwę dejonizującą produkcji amerykańskiej. Na karetce zainstalowane są 2 angielskie lampy UV Integration. Urządzenie posiada stabilną i wzmacnianą konstrukcję a ciężar jednostki wynosi ponad 2 tony.

Warto zwrócić uwagę na łatwą obsługa plotera przez jednego operatora. Funkcja „poduszki powietrznej” czyli  tak zwany odwrócony podsys ułatwia położenie ciężkich materiałów na stole roboczym plotera. Strefy podsysu sterowane są poziomu panelu sterowania, jak również bolce pozycjonujące formatki. Druk odbywa się z wbudowanej stacji roboczej wyposażonej w zaawansowane oprogramowanie RIP.

Artemis Orion UV-Y 2515/3020 powstał na bazie 20 lat doświadczeń producenta w zakresie budowy maszyn do druku wielkoformatowo. Nad najwyższą jakością urządzeń czuwa 200 specjalistów: inżynierów, programistów, projektantów, mechaników. Producent posiada swój własny dział rozwoju a w portfolio firmy znajdują się dziesiątki patentów dotyczących sprzętu i oprogramowania. Urządzenia trafiają na rynki 60 krajów.

Na rynku jest wiele ploterów UV typu flatbed. Rozrzut cenowy i jakościowy jest ogromny. Jesteśmy przekonani, że Artemis Orion to „złoty środek” pomiędzy oczekiwaną jakością i produktywnością a ceną. Należy zaznaczyć, że koszt inwestycji w stosunku do jakości i szerokiego portfolio zastosowań jest bardzo atrakcyjny dla polskiego odbiorcy. Ploter Artemis Orion cechuje wysoka produktywność. Użytkownik może dobrać głowice w zależności od charakteru produkcji. Inne będą głowice dla firm meblarskich a inne dla reklamowych.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764