logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis Pulsar – ploter LED-UV ze Złotym Medalem

  PR 26.09.2016, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny premierowy ploter ze stajni Artemis wraca z najwyższym targowym trofeum. Konkursowe jury postawiło na technologię przyszłości – druk LED-UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-pulsar-%E2%80%93-ploter-led-uv-ze-zlotym-medalem,30040,artykul.html

Jesteśmy świadkami  rozwoju technologii LED-UV, która to jest kolejnym etapem ewolucji „tradycyjnej” technologii UV. Dzięki  nowoczesnym atramentom możliwe jest już zadrukowywanie nie tylko płaskich nośników ale i miękkich, delikatnych materiałów jak na przykład podświetlane backlity i membrany. Coraz częściej wydruki w tej technice wypierają więc grafiki powstające na ploterach eko-solwentowych.

Za przyszłością tego rozwiązania przemawia więc brak potrzeby suszenia wydruków, bowiem atrament jest utrwalony w momencie zadruku za pomocą lamp LED-UV. Rozciągliwość i elastyczność tuszu, brak pęknięć, możliwość składania i łączenia wydruków to kolejne atuty. Dzięki wydrukom gotowym do użytku po ściągnięciu z plotera oszczędzamy także czas a co za tym idzie koszty. Atramenty LED-UV są także w pełni ekologiczne, bezzapachowe, cechują się brakiem lotnych związków organicznych, nie generują ozonu. Sama technologia jest także ekonomiczna gdyż lampy LED-UV pobierają znikome ilości energii i charakteryzują się wydłużoną żywotnością, przez co wielokrotnie rzadziej się je wymienia.

Ploter LED-UV – Artemis Pulsar

Artemis Pulsar UV-Y320x to ciężki ploter produkcyjny o szerokości 3.20 metra. Przeznaczony jest do precyzyjnego druku w jakości fotograficznej materiałów do wewnątrz, np. popularne podświetlane membrany, podświetlane elastyczne backlity, itd. Ploter może drukować także w trybie produkcyjnym 24/7 w wysokiej prędkości grafikę zewnętrzną jak banery, plakaty, itd.

W karetce urządzenia, znajdują się nowoczesne głowice Konica Minolta 1024i drukujące w rozdzielczości do 2880 dpi. W zależności od potrzeb, klient może zamówić głowice z 9 lub 14 pikolitrową kroplą. Artemis Pulsar charakteryzuje produktywność na poziomie 150 m2/h.

Głównym nośnikiem do jakiego warto wykorzystać ten ploter to tzw. „membrany” czyli elastyczne, wytrzymałe i lekkie nośniki przypominające folię lub canvas z możliwością podświetlenia. Jest to materiał bardzo rzadko wykorzystywany w kraju, kiedy to na kontynencie azjatyckim jest dominujący. Jego atutami są duża szerokość (do 3.20 m), możliwość, składania, łączenia, łatwy transport, atrakcyjna cena i aspekt wizualny.

Z roku na rok zainteresowanie ploterami Artemis na rynku międzynarodowym rośnie. Od lat maszyny naszej marki są używane w Polsce a przez to sprawdzone i doceniane w działalności produkcyjnej. Z uwagi atrakcyjną cenę plotery Artemis trafiają na wiele rynków wschodzących, jak Bałkany, Europa Południowa czy Afryka ale i także na wymagające rynki Europy Zachodniej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764