logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artemis Pulsar – ploter LED-UV ze Złotym Medalem

  PR 26.09.2016, przeczytano 1317 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny premierowy ploter ze stajni Artemis wraca z najwyższym targowym trofeum. Konkursowe jury postawiło na technologię przyszłości – druk LED-UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artemis-pulsar-%E2%80%93-ploter-led-uv-ze-zlotym-medalem,30040,artykul.html

Jesteśmy świadkami  rozwoju technologii LED-UV, która to jest kolejnym etapem ewolucji „tradycyjnej” technologii UV. Dzięki  nowoczesnym atramentom możliwe jest już zadrukowywanie nie tylko płaskich nośników ale i miękkich, delikatnych materiałów jak na przykład podświetlane backlity i membrany. Coraz częściej wydruki w tej technice wypierają więc grafiki powstające na ploterach eko-solwentowych.

Za przyszłością tego rozwiązania przemawia więc brak potrzeby suszenia wydruków, bowiem atrament jest utrwalony w momencie zadruku za pomocą lamp LED-UV. Rozciągliwość i elastyczność tuszu, brak pęknięć, możliwość składania i łączenia wydruków to kolejne atuty. Dzięki wydrukom gotowym do użytku po ściągnięciu z plotera oszczędzamy także czas a co za tym idzie koszty. Atramenty LED-UV są także w pełni ekologiczne, bezzapachowe, cechują się brakiem lotnych związków organicznych, nie generują ozonu. Sama technologia jest także ekonomiczna gdyż lampy LED-UV pobierają znikome ilości energii i charakteryzują się wydłużoną żywotnością, przez co wielokrotnie rzadziej się je wymienia.

Ploter LED-UV – Artemis Pulsar

Artemis Pulsar UV-Y320x to ciężki ploter produkcyjny o szerokości 3.20 metra. Przeznaczony jest do precyzyjnego druku w jakości fotograficznej materiałów do wewnątrz, np. popularne podświetlane membrany, podświetlane elastyczne backlity, itd. Ploter może drukować także w trybie produkcyjnym 24/7 w wysokiej prędkości grafikę zewnętrzną jak banery, plakaty, itd.

W karetce urządzenia, znajdują się nowoczesne głowice Konica Minolta 1024i drukujące w rozdzielczości do 2880 dpi. W zależności od potrzeb, klient może zamówić głowice z 9 lub 14 pikolitrową kroplą. Artemis Pulsar charakteryzuje produktywność na poziomie 150 m2/h.

Głównym nośnikiem do jakiego warto wykorzystać ten ploter to tzw. „membrany” czyli elastyczne, wytrzymałe i lekkie nośniki przypominające folię lub canvas z możliwością podświetlenia. Jest to materiał bardzo rzadko wykorzystywany w kraju, kiedy to na kontynencie azjatyckim jest dominujący. Jego atutami są duża szerokość (do 3.20 m), możliwość, składania, łączenia, łatwy transport, atrakcyjna cena i aspekt wizualny.

Z roku na rok zainteresowanie ploterami Artemis na rynku międzynarodowym rośnie. Od lat maszyny naszej marki są używane w Polsce a przez to sprawdzone i doceniane w działalności produkcyjnej. Z uwagi atrakcyjną cenę plotery Artemis trafiają na wiele rynków wschodzących, jak Bałkany, Europa Południowa czy Afryka ale i także na wymagające rynki Europy Zachodniej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764