logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arthur D. Little publikuje raport o stanie rynku mediów w 2022 r.

  PR 24.06.2022, przeczytano 544 razy

Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arthur-d.-little-publikuje-raport-o-stanie-rynku-mediow-w-2022-r.,396375,artykul.html

Raport identyfikuje kluczowe tematy, które kształtują tę nową erę mediów, w tym:

  • Rozwój możliwości D2C, przy czym reklama Connected TV jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą reklamy wideo;
  • Rosnąca niestabilność modelu biznesowego Netflix, który zaczyna odczuwać skutki zmian na rynku;
  • Rola i możliwości Web3 w zapewnieniu nowego źródła przychodów dla sektora TV & video.

Celem niniejszego raportu jest dostarczenie informacji rynkowych i wiedzy eksperckiej na temat czterech kluczowych elementów globalnego ekosystemu mediów:

  • Kierownictwo branży medialnej - pomoc w identyfikacji możliwości integracji pionowej i poziomej, a także w optymalizacji portfolio i strategii wejścia na rynek;
  • Kierownictwo branży telekomunikacyjnej - doradztwo w zakresie rozwoju segmentów działalności niezwiązanych z działalnością podstawową;
  • Inwestorzy finansowi - wskazanie najbardziej atrakcyjnych segmentów rynku i celów akwizycji;
  • Środowisko akademickie - przedstawienie kompleksowego zestawu danych i ram dla przyszłych badań nad transformacją branży medialnej.

Spostrzeżenia dotyczące aktualnych trendów rynkowych zostały opracowane na podstawie wywiadów z kadrą kierowniczą wyższego szczebla oraz doświadczeń zdobytych podczas realizacji projektów dla globalnych graczy medialnych we wszystkich segmentach. Ilościowa ocena rynku i prognozy dotyczące przyszłości branży obejmują 53 kraje i 10-letni okres od 2015 do 2024 roku.

Shahid Khan, Partner & Global Media Segment Head w ADL, skomentował: - Od początku 2022 roku rynek mediów wykazuje silne oznaki ożywienia post-COVID. Tradycyjni gracze medialni w dalszym ciągu wykorzystują możliwości technologii cyfrowych, podczas gdy nowi uczestnicy rynku nadal inwestują, a aktywność w zakresie fuzji i przejęć nie wykazuje żadnych oznak osłabienia. Pojawienie się Web 3.0 i NFT stworzyło również nowe możliwości dla właścicieli treści, marek, agregatorów i pośredników, nawet jeśli nie wszystkie innowacje są skazane na sukces.

Maureen Kerr, Partner and Gabriel Mohr, Principal w ADL, współautor raportu komentuje: - Nasze badania pokazują wiele ścieżek rozwoju dla globalnego przemysłu medialnego - jedyną nieopłacalną jest trzymanie się starej drogi. Inteligentne i szybkie uruchomienie działalności, inwestycje i przejęcia mogą stanowić różnicę między dobrobytem a brakiem znaczenia, podczas gdy nowe technologie mogą radykalnie zmienić krajobraz medialny.

  • Raport ADL State Of The Media 2022 można pobrać TUTAJ.

Źródło: Arthur D. Little

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764