logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arthur D. Little publikuje raport o stanie rynku mediów w 2022 r.

  PR 24.06.2022, przeczytano 205 razy

Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arthur-d.-little-publikuje-raport-o-stanie-rynku-mediow-w-2022-r.,396375,artykul.html

Raport identyfikuje kluczowe tematy, które kształtują tę nową erę mediów, w tym:

  • Rozwój możliwości D2C, przy czym reklama Connected TV jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą reklamy wideo;
  • Rosnąca niestabilność modelu biznesowego Netflix, który zaczyna odczuwać skutki zmian na rynku;
  • Rola i możliwości Web3 w zapewnieniu nowego źródła przychodów dla sektora TV & video.

Celem niniejszego raportu jest dostarczenie informacji rynkowych i wiedzy eksperckiej na temat czterech kluczowych elementów globalnego ekosystemu mediów:

  • Kierownictwo branży medialnej - pomoc w identyfikacji możliwości integracji pionowej i poziomej, a także w optymalizacji portfolio i strategii wejścia na rynek;
  • Kierownictwo branży telekomunikacyjnej - doradztwo w zakresie rozwoju segmentów działalności niezwiązanych z działalnością podstawową;
  • Inwestorzy finansowi - wskazanie najbardziej atrakcyjnych segmentów rynku i celów akwizycji;
  • Środowisko akademickie - przedstawienie kompleksowego zestawu danych i ram dla przyszłych badań nad transformacją branży medialnej.

Spostrzeżenia dotyczące aktualnych trendów rynkowych zostały opracowane na podstawie wywiadów z kadrą kierowniczą wyższego szczebla oraz doświadczeń zdobytych podczas realizacji projektów dla globalnych graczy medialnych we wszystkich segmentach. Ilościowa ocena rynku i prognozy dotyczące przyszłości branży obejmują 53 kraje i 10-letni okres od 2015 do 2024 roku.

Shahid Khan, Partner & Global Media Segment Head w ADL, skomentował: - Od początku 2022 roku rynek mediów wykazuje silne oznaki ożywienia post-COVID. Tradycyjni gracze medialni w dalszym ciągu wykorzystują możliwości technologii cyfrowych, podczas gdy nowi uczestnicy rynku nadal inwestują, a aktywność w zakresie fuzji i przejęć nie wykazuje żadnych oznak osłabienia. Pojawienie się Web 3.0 i NFT stworzyło również nowe możliwości dla właścicieli treści, marek, agregatorów i pośredników, nawet jeśli nie wszystkie innowacje są skazane na sukces.

Maureen Kerr, Partner and Gabriel Mohr, Principal w ADL, współautor raportu komentuje: - Nasze badania pokazują wiele ścieżek rozwoju dla globalnego przemysłu medialnego - jedyną nieopłacalną jest trzymanie się starej drogi. Inteligentne i szybkie uruchomienie działalności, inwestycje i przejęcia mogą stanowić różnicę między dobrobytem a brakiem znaczenia, podczas gdy nowe technologie mogą radykalnie zmienić krajobraz medialny.

  • Raport ADL State Of The Media 2022 można pobrać TUTAJ.

Źródło: Arthur D. Little

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764