logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Banki przeciw kampanii Inteligo

   23.05.2001, przeczytano 3642 razy

Kampania reklamowa Inteligo wzbudziła mieszane uczucia nie tylko u nas. Jak poinformowała Rzeczpospolita, Związkowi Banków Polskich udało się w ramach nieformalnych rozmów przekonać oferujący produkt Inteligo Bankgesellshaft Berlin Polska do zmiany charakteru kampanii z "intrygującej" na "informacyjną".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/banki-przeciw-kampanii-inteligo,204,artykul.html

Zastrzeżenia bankowców wzbudziły przede wszystkim pojawiające się na bilboardach hasła w stylu "Nie funduj bankowi marmurowych schodów", "prowizja banku zjada twoje zyski" itp. W ten sposób poddają one według przedstawicieli Związku w wątpliwość solidność innych banków oraz oceniają ich działalność. Tego typu odniesienia porównawcze stoją w sprzeczności z ustalonymi przez Związek "Zasadami dobrej praktyki bankowej". Przedstawiciele Inteligo bronią swej koncepcji przywołując przykłady niektórych reklam brytyjskich.

Przypomnijmy, że kilka dni temu informowaliśmy o skandalicznym naszym zdaniem naruszeniu przez Inteligo zasad uczciwej reklamy przy okazji uruchomienia kampanii w portalach Onet.pl i WP.

http://www.inteligo.pl
http://www.rzeczpospolita.pl

Zob. też nasz artykuł: Twarz pod reklamę zdecydowanie sprzedam

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764