logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Andrus i Robert Kantereit odchodzą z „Trójki”

   02.11.2017, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka
Artur Andrus fot. Ja Fryta

Artur Andrus i Robert Kantereit zostali zmuszeni do odejścia z Programu III Polskiego Radia. Zarząd stacji nie wyraził zgody na ich współpracę z TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-andrus-i-robert-kantereit-odchodza-z-_trojki_,34344,artykul.html

To nie był dla mnie wybór pomiędzy TVN 24 a Trójką. To jest dla mnie wybór pomiędzy tym, czy ja mogę coś o sobie decydować, czy nie – mówi Artur Andrus w rozmowie z press.pl . – Dotychczas przez dwanaście lat moja współpraca z TVN 24 jakoś nie przeszkadzała poprzednim zarządom, dało się to godzić. (...) Zgodnie z umową i jej wszelkimi zapisami formalnie powinienem mieć zgodę na każdy występ publiczny - wyjaśnia Andrus.

Chodzi o współpracę Artura Andrusa ze "Szkłem kontaktowym”. Zarząd Polskiego Radia nie wyraził zgody na udział Andrusa w programie emitowanym na antenie TVN24.

Postanowiłem, że jeżeli stanowisko radia będzie nieugięte i nie znajdziemy możliwości porozumienia w tej sprawie, odejdę. I tak się stało – powiedział Andrus po spotkaniu z prezesem Jackiem Sobalą. Dziennikarz poprosił o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron.

Artur Andrus współpracował z "Trójką" od 1994 r., gdzie był m.in. współredaktorem programów „Powtórka z rozrywki” oraz „Akademia rozrywki”. Od 2005 roku pojawia się w "Szkle kontaktowym" w TVN24.

W podobnej sytuacji znalazł się Robert Kantereit, pracujący w "Trójce" od 2004 r., gdzie prowadził popołudniowe "Zapraszamy do Trójki". Kantereit jest od 2015 r. jednym z prowadzących program "Wstajesz i wiesz" w TVN24 i właśnie na tę współpracę nie zgodził się obecny zarząd Polskiego Radia.  – Zostaliśmy postawieni pod ścianą przez prezesa. Wybór był trudny – powiedział press.pl Robert Kantereit. – Myślę, że Artur i ja traktowaliśmy Trójkę jak dom. Tym trudniej podejmuje się takie decyzje.

Źródło: press.pl

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 2.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu
Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna...
Portal edukacyjny abcalkoholu.pl z pierwszym internetowym kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym
Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o...
Maria Peltz-Orlińska i Sylwia Kupracz dołączają do Wirtualnej Polski
Sylwia Kupracz 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor operacyjnej pionu Publishing Product. Będzie m.in. współpracować z zespołem zakupu i rozliczania kontentu oraz wspierać działania rozwojowe wewnątrz pionu. Od 1 lipca stanowisko dyrektora departamentu Stylu Życia zajmie Maria Peltz-Orlińska, która będzie zarządzać m.in. obszarami lifestyle, zdrowie i parenting,...
Określenie “fake news” to buzzword ostatnich miesięcy. Pandemia COVID-19 po raz kolejny przypomniała nam o mrocznej stronie ludzkiej natury. Czy na pewno ludzkiej? Za pomysł odpowiedzialny jest co prawda człowiek, ale za tworzenie i dystrybucję… Sztuczna inteligencja. Jak twierdzą naukowcy z Carnegie Mellon University, prawie połowa wszystkich kont...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764