logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Beck, CEO agencji Creative Harder, wiceprezydentem Pracodawców RP

  PR 27.12.2019, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

Artur Beck, CEO agencji Creative Harder oraz przedstawiciel branży reklamowej, został wiceprezydentem Pracodawców RP. Pracodawcy RP to najstarsza i największa w Polsce organizacja pracodawców, działająca od 1989 r. i reprezentująca 19 000 firm zatrudniających ponad 5 mln osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-beck%2C-ceo-agencji-creative-harder%2C-wiceprezydentem-pracodawcow-rp,385192,artykul.html

- Powierzenie mi tej funkcji to dla mnie nie tylko zaszczyt i zobowiązanie do dalszego aktywnego działania na rzecz przedsiębiorczości. To jednocześnie radość, że Rada Pracodawców RP zauważa i docenia rolę branży reklamowej i marketingowej, którą reprezentuję. Jestem przekonany, że my, ludzie reklamy i marketingu, mamy wiele do zaoferowania w pracy na rzecz rozwoju środowiska pracodawców i przedsiębiorców w Polsce – powiedział Artur Beck po odebraniu nominacji.

Nowy wiceprezydent Pracodawców RP zaznaczył też, że jego ambicją jest promowanie podmiotów reklamowych i marketingowych jako sprawnie działającej i rozwijającej się branży biznesowej w Polsce.

- Według szacunków, wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w tym roku ok. 8 miliardów złotych – ten rynek jest obsługiwany przez wielu świetnych fachowców, którzy jednocześnie są sprawnymi i odpowiedzialnymi ludźmi biznesu, zatrudniającymi nierzadko setki osób. Z własnego, wieloletniego doświadczenia wiem, jak wymagająca potrafi być rola przedsiębiorcy – i jako biznesmena, i jako pracodawcy. Wierzę, że przedstawiciele reklamy i marketingu powinni być aktywni nie tylko w stowarzyszeniach branżowych, ale właśnie również w organizacjach przedsiębiorców i pracodawców i tym bardziej cieszę się z powierzonej mi roli – powiedział Artur Beck.

Agencja reklamowa Creative Harder jest członkiem Pracodawców RP od 2018 roku, a kierujący nią Artur Beck jest też inicjatorem i przewodniczącym działającej od sierpnia 2019 r. platformy marketingowo-mediowej tej organizacji. Skupia ona przedstawicieli firm członkowskich kierujących na co dzień działaniami reklamowymi, marketingowymi, Public Relations, Public Affairs i CSR.

- W bieżącej współpracy w ramach platformy widzimy, jak duża jest w polskim biznesie potrzeba wymiany doświadczeń i jak wiele jest możliwości współpracy – tak realizowania wspólnych projektów, jak i crosspromocji – podkreślił Beck.

Źródło: Creative Harder

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764