logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Dziedzic wzmacnia dział kreacji Stor9

  PR 27.04.2022, przeczytano 483 razy
ilustracja

Do zespołu agencji komunikacji Stor9 dołączył Artur Dziedzic, który objął stanowisko Senior Copywritera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-dziedzic-wzmacnia-dzial-kreacji-stor9,395649,artykul.html

W ostatnich miesiącach agencja Stor9 należąca m.in. do Roberta Lewandowskiego i CEO Anny Zielińskiej, konsekwentnie wzmacnia kompetencje w kluczowych dla swojej działalności obszarach.

W marcu do zespołu kreatywnego dołączył Artur Dziedzic, który w swojej dotychczasowej karierze pracował m.in. w Publicis, Change Serviceplan, Leo Burnett czy VMLY&R. Współtworzył kampanie dla takich marek jak BNP Paribas, Renault, BMW, Orange, Innogy, Spotify, Danone czy SOS Wioski Dziecięce. Jest laureatem licznych nagród branżowych, w tym KTR, Innovation Awards czy Mixx. Był też finalistą Papaya Young Directors oraz zwycięzcą konkursu Eurobest Young Creatives. Poza tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów, realizuje się także jako reżyser reklam i teledysków.

- Przyjście Artura wpisuje się w naszą strategię dalszego wzmacniania obszarów kreatywnych. Dołączyliśmy do struktur SAR, mamy silne portfolio produkcyjne i inwestujemy w ludzi, którzy będą mogli dostarczać naszym Klientom skuteczne rozwiązania kreatywne łączące świat marki i influencerów – podkreśla Maciej Dutkowski, Chief Creative Officer, Stor9.

Stor9_ to agencja komunikacji skupiająca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji contentu. Stor9_ kompleksowo obsługuje proces współpracy z influencerami i talentami, opracowując jednocześnie strategie ich wykorzystania w mediach. Agencja posiada także wewnętrzny dział produkcji tworzący materiały reklamowe video oraz sesje z udziałem influencerów.

Klientami agencji są/byli m.in. Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, Huawei, T-Mobile, Polpharma, Paramount, Bacardi Martini.

Źródło: Stor9_

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory interaktywne Newline już dziś z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński z tytułami Associate Creative Directors. Zespół awansował na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt.
Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764