Do zespołu agencji komunikacji Stor9 dołączył Artur Dziedzic, który objął stanowisko Senior Copywritera.
W ostatnich miesiącach agencja Stor9 należąca m.in. do Roberta Lewandowskiego i CEO Anny Zielińskiej, konsekwentnie wzmacnia kompetencje w kluczowych dla swojej działalności obszarach.
W marcu do zespołu kreatywnego dołączył Artur Dziedzic, który w swojej dotychczasowej karierze pracował m.in. w Publicis, Change Serviceplan, Leo Burnett czy VMLY&R. Współtworzył kampanie dla takich marek jak BNP Paribas, Renault, BMW, Orange, Innogy, Spotify, Danone czy SOS Wioski Dziecięce. Jest laureatem licznych nagród branżowych, w tym KTR, Innovation Awards czy Mixx. Był też finalistą Papaya Young Directors oraz zwycięzcą konkursu Eurobest Young Creatives. Poza tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów, realizuje się także jako reżyser reklam i teledysków.
- Przyjście Artura wpisuje się w naszą strategię dalszego wzmacniania obszarów kreatywnych. Dołączyliśmy do struktur SAR, mamy silne portfolio produkcyjne i inwestujemy w ludzi, którzy będą mogli dostarczać naszym Klientom skuteczne rozwiązania kreatywne łączące świat marki i influencerów – podkreśla Maciej Dutkowski, Chief Creative Officer, Stor9.
Stor9_ to agencja komunikacji skupiająca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji contentu. Stor9_ kompleksowo obsługuje proces współpracy z influencerami i talentami, opracowując jednocześnie strategie ich wykorzystania w mediach. Agencja posiada także wewnętrzny dział produkcji tworzący materiały reklamowe video oraz sesje z udziałem influencerów.
Klientami agencji są/byli m.in. Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, Huawei, T-Mobile, Polpharma, Paramount, Bacardi Martini.
Źródło: Stor9_