logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media

  PR 17.08.2018, przeczytano 1110 razy

Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-jastrzebski-szefem-analityki-biznesowej-w-publicis-media,37608,artykul.html

Artur Jastrzębski, dołączył do departamentu Data Sciences, którym kieruje Anna Sakowicz, Chief Digital, Data & Analytics Officer w Publicis Media. Podlegać mu będą zespoły Data Analytics oraz Business Integration. Pierwszy z nich zajmuje się rozwojem usług i produktów analitycznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klientów agencji Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread, należących do Publicis Media. Rolą zespołu Business Integration jest przekładanie potrzeb i celów biznesów Klientów na rozwiązania analityczne, technologiczne i narzędziowe, których implementacja w największym stopniu przełoży się na realizację zakładanych KPI.  

- W Publicis Media jesteśmy przekonani, że jedynym źródłem wzrostu biznesu Klientów, jest poprawa doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z markami i produktami. Wspólnie z naszymi klientami potrafimy diagnozować potrzeby oraz identyfikować obszary wymagające zmian i optymalizacji w strategiach biznesowych, przełożyć je na cele, które następnie, dzięki kompetencjom, narzędziom analitycznym i technologii, będziemy realizować. W tym obszarze Artur Jastrzębski wnosi do naszej organizacji bardzo bogate doświadczenie związane z konsultingiem i wdrożeniami projektów Data Analytics i Business Intelligence, które zdobył pracując jako analityk biznesowy dla klientów ze strategicznych sektorów gospodarki – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media.

Artur Jastrzębski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w analityce biznesowej. Rozpoczynał karierę w PKN Orlen, a następnie dołączył do SAS Institute, gdzie zajmował się wdrożeniami produktów i usług analitycznych, optymalizacją procesów klientów, a także działaniami sprzedażowymi i ekspertyzami biznesowymi. Ostatnio jako Head of Industry Analytics and IoT pracował w PWC Polska, gdzie odpowiadał za rozwój zespołu data analytics, a także za rozwój ofert biznesowych w nowych sektorach. Jest finalistą konkursu Global Innovation Challenge na najbardziej innowacyjny produkt w PwC. Od 2014 r., jako wykładowca, prowadzi zajęć na studiach podyplomowych z zakresu informatyki i analityki w przedsiębiorstwach, Big Data oraz Business Intelligence w Szkole Głównej Handlowej.

Źródło: Publicis Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764