logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Leśniak nowym Marketing Managerem Rocketjobs.pl

  PR 07.02.2022, przeczytano 630 razy
ilustracja

Jobboard RocketJobs.pl ma nowego Marketing Managera. Działaniami reklamowymi pokieruje Artur Leśniak znany m.in. z agencji 180heartbeats.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-lesniak-nowym-marketing-managerem-rocketjobs.pl,394671,artykul.html

Artur Leśniak ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży kreatywnej. Prowadził projekty marketingowe i komunikacyjne w różnych kanałach mediowych, dla marek z ​​wielu branż, m.in. IT, motoryzacyjnej czy farmaceutycznej. Poprzednio pełnił funkcję Senior Strategy Plannera w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Ma na swoim koncie autorstwo i współautorstwo wielu nagradzanych, ogólnopolskich i międzynarodowych kampanii reklamowych. Pracował m.in. dla takich marek jak OLX, Kaufland, Wawel, Google, Innogy, Biofarm czy Zalando. Jest laureatem kilkudziesięciu branżowych nagród m.in.: KTR, Mixx Awards, Effie, Złote Spinacze. Studiował Psychologię Menedżerską w Wyższej Szkole Europejskiej i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył również studia MBA z zakresu innowacji i analizy danych na uniwersytecie SWPS. Artur to także urodzony leader i coach. Z powodzeniem prowadzi własną agencję konsultingową Al Forester. W RocketJobs.pl Artur będzie odpowiadał za rozwój działu marketingu oraz planowanie i realizację wszystkich działań komunikacyjnych marki.

- RocketJobs.pl to marka o niewiarygodnym potencjale rynkowym. Jestem przekonany, że portal pracy przyszłości, który tworzymy, już niebawem stanie się miejscem pierwszego wyboru dla kandydatów i firm poszukujących specjalistów w kategoriach pracy biurowej. Jestem osobą, dla której tworzenie odważnych strategii marketingowych oraz ekscytujących kampanii reklamowych stanowi sens pracy zawodowej. Wierzę, że dynamiczne środowisko startupowe to obecnie najciekawszy obszar do rozwoju własnych kompetencji. Zarząd spółki Just Join IT zaoferował mi ogromne wsparcie i wszelkie narzędzia, by realizować najambitniejsze cele - mówi Artur Leśniak, nowy Marketing Manager RocketJobs.pl

- RocketJobs.pl bardzo intensywnie się rozwija. W ostatnich miesiącach stworzyliśmy portal od podstaw w nowoczesnej technologii. Wprowadziliśmy do oferty kolejne kategorie zawodów i nowy, udoskonalony panel pracodawcy. Wierzymy, że nasze zorientowanie na innowacyjność i chęć rozwoju idzie w parze z talentem Artura. To zręczny strateg i doświadczony marketingowiec, który nie tylko wnosi do organizacji duże know-how, ale również świetnie wpisuje się w DNA naszej marki pod kątem osobowości. Cenimy jego kreatywność i odwagę w działaniu. Jesteśmy pewni, że wspólnie wejdziemy na nowy poziom działań marketingowych i razem umocnimy wizerunek Rocket Jobs jako portalu pracy przyszłości - mówi Łukasz Żuk, Head of RocketJobs.pl.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764