logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Leśniak strategy plannerem w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 04.10.2018, przeczytano 1296 razy

Artur Leśniak, współtwórca m.in. zauważonej przez rynek strategii komunikacji marki Wawel i autor jej obecnego hasła Czujesz się dobrze, czynisz dobrze, wzmocnił dział strategii agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-lesniak-strategy-plannerem-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,379623,artykul.html

Nowy strateg 180 ma ponad 10-letnie doświadczenie - wcześniej był m.in. digital strategy plannerem w Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions, a ostatnio senior strategy plannerem i creative group headem w Schulz brand friendly. Pracował dla Procter&Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspex, Kaufland, Wawel. W przypadku Wawelu, przez ostatnie dwa lata odpowiadał za kampanie ATL i Digital wszystkich subbrandów marki. Współtworzył także jej strategię, którą magazyn Media i Marketing Polska wyróżnił niedawno w raporcie Marka/Marketer Roku 2018 za zaskoczenie konsumentów rewolucyjną strategią komunikacji. W raporcie doceniono także „aksamitną rewolucję”, którą marka przeszła w kontekście swoich produktów i działalności charytatywnej oraz podkreślono odwagę wprowadzenia zmian w komunikacji marketingowej z jednoczesnym zaakcentowaniem jej nowoczesnego wymiaru.

- Artur wnosi do zespołu szerokie doświadczenie jeśli chodzi o obsługiwane branże, jak i zakres projektów - podkreśla Jacek Karolak, strategy director & partner w 180. - Zajmował się nimi całościowo I już na poziomie strategii zadba o spójność tworzonych koncepcji oraz o łatwość ich implementacji. W efekcie nasi klienci zyskają doświadczonego partnera do rozmowy o potrzebach komunikacyjnych i biznesowych.

Z kolei Leśniak upatruje dla siebie nowych możliwości rozwoju między innymi w tym, że 180 stawia na rozwój nowych technologii (w cyfrowej transformacji marek specjalizuje się w agencji TECH I LAB) : - Wierzę, że przyszłość branży reklamowej i szeroko pojętej komunikacji marketingowej leży na styku nowoczesnej technologii oraz designu - wskazuje Leśniak. - 180 jest agencją oferującą klientom najwyższą wartość w tych obszarach. Dla mnie jest to najlepsze miejsce do dalszego rozwoju swoich kompetencji.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764