Artur Leśniak, współtwórca m.in. zauważonej przez rynek strategii komunikacji marki Wawel i autor jej obecnego hasła Czujesz się dobrze, czynisz dobrze, wzmocnił dział strategii agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.
Nowy strateg 180 ma ponad 10-letnie doświadczenie - wcześniej był m.in. digital strategy plannerem w Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions, a ostatnio senior strategy plannerem i creative group headem w Schulz brand friendly. Pracował dla Procter&Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspex, Kaufland, Wawel. W przypadku Wawelu, przez ostatnie dwa lata odpowiadał za kampanie ATL i Digital wszystkich subbrandów marki. Współtworzył także jej strategię, którą magazyn Media i Marketing Polska wyróżnił niedawno w raporcie Marka/Marketer Roku 2018 za zaskoczenie konsumentów rewolucyjną strategią komunikacji. W raporcie doceniono także „aksamitną rewolucję”, którą marka przeszła w kontekście swoich produktów i działalności charytatywnej oraz podkreślono odwagę wprowadzenia zmian w komunikacji marketingowej z jednoczesnym zaakcentowaniem jej nowoczesnego wymiaru.
- Artur wnosi do zespołu szerokie doświadczenie jeśli chodzi o obsługiwane branże, jak i zakres projektów - podkreśla Jacek Karolak, strategy director & partner w 180. - Zajmował się nimi całościowo I już na poziomie strategii zadba o spójność tworzonych koncepcji oraz o łatwość ich implementacji. W efekcie nasi klienci zyskają doświadczonego partnera do rozmowy o potrzebach komunikacyjnych i biznesowych.
Z kolei Leśniak upatruje dla siebie nowych możliwości rozwoju między innymi w tym, że 180 stawia na rozwój nowych technologii (w cyfrowej transformacji marek specjalizuje się w agencji TECH I LAB) : - Wierzę, że przyszłość branży reklamowej i szeroko pojętej komunikacji marketingowej leży na styku nowoczesnej technologii oraz designu - wskazuje Leśniak. - 180 jest agencją oferującą klientom najwyższą wartość w tych obszarach. Dla mnie jest to najlepsze miejsce do dalszego rozwoju swoich kompetencji.
Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT