logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Manista dołączył do Flying Bisons

  PR 21.04.2021, przeczytano 1086 razy
ilustracja

Flying Bisons, firma z branży digital consultingu, nie zwalnia tempa i powiększa zespół. Do firmy właśnie dołączył Artur Manista, który objął stanowisko Head of Growth.  Lider rynku Digital Consulting wzmacnia swoje struktury biznesowe i planuje dalszą ekspansję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-manista-dolaczyl-do-flying-bisons,391142,artykul.html

Artur Manista posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z branży komunikacji marketingowej, w których od ponad 15 lat pełni kluczowe, strategiczne funkcje. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Flying Bisons, przez ponad 3 lata, związany był z międzynarodową agencją reklamy kinowej New Age Media będącą częścią holdingu Cineworld Group, właścicielem sieci Cinema City.  

Poprzednio Manista pracował w agencji Isobar, należącej do Dentsu Polska, gdzie sprawował funkcję Vice President for Business Development i odpowiadał za piony obsługi klientów, nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Przed połączeniem agencji interaktywnej Socializer z Isobar, jako COO i Business Development Director odpowiadał za współzarządzanie agencją Socializer. Był również odpowiedzialny za pozyskiwanie nowego biznesu oraz zarządzanie zespołami klienckimi. Wcześniej jako Sales Director pracował w Screen Network, gdzie zarządzał zespołem ds. sprzedaży.

- Niezmiernie się cieszę, że dołączam do Flying Bisons. Z założycielami Łukaszem Kowalskim i Kamilem Warulikiem znamy się od dawna, mieliśmy okazję współpracować  przez kilka lat w Socializer/Isobar i jestem dumny z tego jaką drogę przeszli. Teraz ich własna firma stała się liderem rynku Digital Consulting, a im samym udało się stworzyć fantastyczny zespół specjalistów, który niezmiennie udowadnia swoje wysokie kompetencje na tak dynamicznie zmieniającym się rynku usług - dodaje Artur Manista, Head of Growth Flying Bisons.  

Na przestrzeni ostatnich lat, Flying Bisons rozwinęło się z butikowego studia UX/UI do jednej z wiodących firm w branży digital consulting, współpracując z globalnymi markami takimi jak IKEA, KFC, Sanofi, Nationale Nederlanden, PwC, Daimler oraz z największymi markami na rynku lokalnym: Enel-Med, Polpharma, Booksy, Getin Noble Bank, Bank Pekao, Park of Poland, Hebe. Dzięki współpracy z Arturem Manista firma planuje jeszcze szybszy wzrost i pozyskanie nowych kluczowych klientów.

Źródło: Flying Bisons

www.flyingbisons.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764