logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Manista w zespole negocjacyjnym NAM

  PR 21.03.2019, przeczytano 439 razy

Artur Manista objął w New Age Media stanowisko Business Development Director. Będzie teraz odpowiedzialny za przebieg negocjacji oraz nadzór nad bieżącą pracą działu obsługi domów mediowych. Zachowa też swoje dotychczasowe kompetencje, jakimi są w NAM m.in. kreowanie i rozwój projektów digitalowych i multimedialnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-manista-w-zespole-negocjacyjnym-nam,381748,artykul.html

- Zmiana ta związana jest z potrzebą rozbudowy pionu obsługi ważnych partnerów biznesowych, jakimi są dla nas przedstawiciele domów mediowych i większej koncentracji na tym obszarze rynku. – komentuje Bianka Pawlewska, Dyrektor Zarządzająca NAM International.

Artur Manista ma ponad 20 letnie doświadczenie na rynku reklamy i mediów w Polsce. Przez ostatnie 1,5 roku był odpowiedzialny za rozwój działu Digital w NAM i rozwój relacji z klientami bezpośrednimi. W tym czasie współkreował i nadzorował takie autorskie projekty i programy, jak „Cinema City Gaming Days” i „Cinema City Free WiFi”.

Wcześniej przez ponad 3 lata, związany był z międzynarodową agencją Isobar, należącą do Grupy Dentsu, gdzie pełnił funkcję Vice President for Business Development i odpowiadał za piony obsługi klientów i nowego biznesu oraz rozwój kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Przed połączeniem firm Socializer z Isobar, jako COO  i Business Development Director odpowiadał za współzarządzanie agencją i pozyskiwanie nowego biznesu oraz zarządzanie zespołami klienckimi. Wcześniej jako Sales Director pracował w Screen Network, gdzie zarządzał zespołem ds. sprzedaży oraz był odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój firmy. W latach 2006 –2010 w Hator i Hator Media, jako Vice Prezes Zarządu ds. Sprzedaży odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych nośników Digital OOH oraz wprowadzenie modelu sprzedaży na ekranach LED. Artur Manista swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w spółce Biofarm, gdzie przez kilka lat działał w strukturach sprzedaży. Od wielu lat jedną z jego największych pasji jest żeglarstwo.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764