logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Muszkiet opuszcza Grupę Ströer

  PR 27.11.2017, przeczytano 1342 razy

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska Managing Director Ströer Digital Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-muszkiet-opuszcza-grupe-str%C3%B6er,34622,artykul.html

Muszkiet związany był z Grupą Ströer od czerwca 2014 r. W 2015 roku przeprowadził proces przejęcia sieci reklamy internetowej Ad-Vice, natomiast w 2016 integracji sieci Goldbach Audience.

- W związku z planami powołania zintegrowanego HUBu sprzedażowego misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca. Dziękuję mu za zaangażowanie i determinację, dzięki którym udało się zbudować i rozwinąć pion Digital w ramach struktury Grupy Ströer w Polsce – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak to pięknie brzmi "misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca" czyli z polskiego na nasze się nie sprawdził to do widzenia.

avatar użytkownika
,

Zwróć uwagę, że notki dotyczące odejść ludzi z firm należą do rzadkości. Jeśli ktoś już puszcza coś takiego w świat to raczej nie po to aby korygować wydźwięk takiej informacji - łatwiej byłoby w takiej sytuacji po prostu sprawę przemilczeć.  

avatar użytkownika
,

A kto to w ogóle jest?

avatar użytkownika
,

Ano właśnie - tu jest sedno. Po co firma miałaby się tłumaczyć ze sprawy o której nikt by nie usłyszał, gdyby nie jej własny komunikat...? Gdyby byli po prostu niezadowoleni, nie mieliby żadnego powodu aby w ogóle zabierać głos.  

avatar użytkownika
,

Ten niezbyt zainteresowany, bo ci bardziej zainteresowani zadadzą sobie wskazane wyżej pytanie.  

avatar użytkownika
,

Ja zadałbym raczej pytanie, ilu użytkowników Signsa obchodzą takie notki.  

avatar użytkownika
,

Patrz na licznik odsłon, a uzyskasz odpowiedź.  

avatar użytkownika
,

135 odsłon, użytkowników kilka tysięcy. Słabo.  

avatar użytkownika
,

Aby mieć podstawę do oceny czy ten wynik jest dobry czy nie musiałbyś porównać go z jednodniowym osiągiem tekstu, który uznałbyś za bardziej interesujący. Jeśli podejmiesz takie wyzwanie przekonasz się, że wynik nie odstaje od poczytności tekstów poświęconych innym tematom.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764