logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Muszkiet opuszcza Grupę Ströer

  PR 27.11.2017, przeczytano 1340 razy

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska Managing Director Ströer Digital Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-muszkiet-opuszcza-grupe-str%C3%B6er,34622,artykul.html

Muszkiet związany był z Grupą Ströer od czerwca 2014 r. W 2015 roku przeprowadził proces przejęcia sieci reklamy internetowej Ad-Vice, natomiast w 2016 integracji sieci Goldbach Audience.

- W związku z planami powołania zintegrowanego HUBu sprzedażowego misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca. Dziękuję mu za zaangażowanie i determinację, dzięki którym udało się zbudować i rozwinąć pion Digital w ramach struktury Grupy Ströer w Polsce – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak to pięknie brzmi "misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca" czyli z polskiego na nasze się nie sprawdził to do widzenia.

avatar użytkownika
,

Zwróć uwagę, że notki dotyczące odejść ludzi z firm należą do rzadkości. Jeśli ktoś już puszcza coś takiego w świat to raczej nie po to aby korygować wydźwięk takiej informacji - łatwiej byłoby w takiej sytuacji po prostu sprawę przemilczeć.  

avatar użytkownika
,

A kto to w ogóle jest?

avatar użytkownika
,

Ano właśnie - tu jest sedno. Po co firma miałaby się tłumaczyć ze sprawy o której nikt by nie usłyszał, gdyby nie jej własny komunikat...? Gdyby byli po prostu niezadowoleni, nie mieliby żadnego powodu aby w ogóle zabierać głos.  

avatar użytkownika
,

Ten niezbyt zainteresowany, bo ci bardziej zainteresowani zadadzą sobie wskazane wyżej pytanie.  

avatar użytkownika
,

Ja zadałbym raczej pytanie, ilu użytkowników Signsa obchodzą takie notki.  

avatar użytkownika
,

Patrz na licznik odsłon, a uzyskasz odpowiedź.  

avatar użytkownika
,

135 odsłon, użytkowników kilka tysięcy. Słabo.  

avatar użytkownika
,

Aby mieć podstawę do oceny czy ten wynik jest dobry czy nie musiałbyś porównać go z jednodniowym osiągiem tekstu, który uznałbyś za bardziej interesujący. Jeśli podejmiesz takie wyzwanie przekonasz się, że wynik nie odstaje od poczytności tekstów poświęconych innym tematom.  

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764