logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Muszkiet opuszcza Grupę Ströer

  PR 27.11.2017, przeczytano 631 razy

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska Managing Director Ströer Digital Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-muszkiet-opuszcza-grupe-str%C3%B6er,34622,artykul.html

Muszkiet związany był z Grupą Ströer od czerwca 2014 r. W 2015 roku przeprowadził proces przejęcia sieci reklamy internetowej Ad-Vice, natomiast w 2016 integracji sieci Goldbach Audience.

- W związku z planami powołania zintegrowanego HUBu sprzedażowego misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca. Dziękuję mu za zaangażowanie i determinację, dzięki którym udało się zbudować i rozwinąć pion Digital w ramach struktury Grupy Ströer w Polsce – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak to pięknie brzmi "misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca" czyli z polskiego na nasze się nie sprawdził to do widzenia.

avatar użytkownika
,

Zwróć uwagę, że notki dotyczące odejść ludzi z firm należą do rzadkości. Jeśli ktoś już puszcza coś takiego w świat to raczej nie po to aby korygować wydźwięk takiej informacji - łatwiej byłoby w takiej sytuacji po prostu sprawę przemilczeć.  

,

Jasny sygnał wysłany w stronę rynku - niezależnie od tego kim jesteś, jeśli się nie sprawdzisz, z hukiem Cię pożegnamy.  

avatar użytkownika
,

A kto to w ogóle jest?

avatar użytkownika
,

Ano właśnie - tu jest sedno. Po co firma miałaby się tłumaczyć ze sprawy o której nikt by nie usłyszał, gdyby nie jej własny komunikat...? Gdyby byli po prostu niezadowoleni, nie mieliby żadnego powodu aby w ogóle zabierać głos.  

,

Nie dość, że poleciał, to jeszcze wytworzy się negatywna otoczka wokół odejścia, która może utrudnić znalezienie nowej pracy.  

avatar użytkownika
,

Zakładając, że pracodawca rozumie tę notkę tak jak Ty.  

,

Myślę, że tak może rozumieć ją rynek.
  

avatar użytkownika
,

Ten niezbyt zainteresowany, bo ci bardziej zainteresowani zadadzą sobie wskazane wyżej pytanie.  

,

Jak w tym dowcipie - kasa się znalazła, ale niesmiak pozostał.
  

avatar użytkownika
,

U kogo pozostał?  

,

No właśnie.  

avatar użytkownika
,

Czy autorzy tej notki powinni przejmować się Twoją reakcją? Jesteś potencjalnym pracodawcą śledzącym tego typu ruchy na rynku pracy? Może jesteś potencjalnym partnerem biznesowym tej firmy, albo zainteresowanym nią inwestorem? Dlaczego Twoje odczucia smakowe lub węchowe miałyby kogokolwiek obchodzić?  

,

Zadajesz naprawdę ważne pytania.
Na ile pracodawców interesują takie notki?
Jak je analizują?
Jak czytają przekaz?
Czy ma i jakie to ma przełożenie na politykę kadrową?
  

avatar użytkownika
,

Ja zadałbym raczej pytanie, ilu użytkowników Signsa obchodzą takie notki.  

avatar użytkownika
,

Patrz na licznik odsłon, a uzyskasz odpowiedź.  

avatar użytkownika
,

135 odsłon, użytkowników kilka tysięcy. Słabo.  

avatar użytkownika
,

Aby mieć podstawę do oceny czy ten wynik jest dobry czy nie musiałbyś porównać go z jednodniowym osiągiem tekstu, który uznałbyś za bardziej interesujący. Jeśli podejmiesz takie wyzwanie przekonasz się, że wynik nie odstaje od poczytności tekstów poświęconych innym tematom.  

,

Moim zdaniem ta informacja o odsłonach robi więcej złego niż dobrego.  

avatar użytkownika
,

Dlaczego?  

,

Nacisnąłem kilkadziesiąt razy F5.
Właśnie dlatego.
  

avatar użytkownika
,

To na tyle incydentalne że w żaden sposób nie rzutuje na ocenę działania tego mechanizmu. W bazie jest ponad 34 tys. tekstów. Zafałszowanie danych na temat ich poczytności jest oczywiście możliwe, ale wymagałoby sporych nakładów pracy. Korzystanie z tego mechanizmu jest tak samo bezpieczne jak poruszanie się po ulicy - od czasu do czasu dochodzi do wypadku, ale nikt z tego powodu nie unika wychodzenia z domu.  

,

Rzecz w tym, żeby stosować takie rozwiązania, które wykluczą nawet incydentalne sytuacje.
Poza tym, po co czytelnik widzi licznik?
  

avatar użytkownika
,

Jak uda się wyeliminować incydenty w ruchu drogowym, to zaczniemy się martwić że nie udało się to na naszych stronach. Do tego czasu będziemy żyli w przeświadczeniu, że mieścimy się w normie. A po co licznik? Informacja o popularności danego tekstu może być wskazówką w pewnych sytuacjach. Jeżeli np. sporządzamy rankingi proponując wybór najpopularniejszych tekstów w danym dziale czy w danym okresie czasu, to ludzie mogą chcieć wiedzieć na ile taki wybór jest uzasadniony faktycznymi wynikami.  

,

Infantylne wywody.
Jak rozumiem brak argumentów.
  

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764