logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Muszkiet opuszcza Grupę Ströer

  PR 27.11.2017, przeczytano 1335 razy

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska Managing Director Ströer Digital Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-muszkiet-opuszcza-grupe-str%C3%B6er,34622,artykul.html

Muszkiet związany był z Grupą Ströer od czerwca 2014 r. W 2015 roku przeprowadził proces przejęcia sieci reklamy internetowej Ad-Vice, natomiast w 2016 integracji sieci Goldbach Audience.

- W związku z planami powołania zintegrowanego HUBu sprzedażowego misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca. Dziękuję mu za zaangażowanie i determinację, dzięki którym udało się zbudować i rozwinąć pion Digital w ramach struktury Grupy Ströer w Polsce – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak to pięknie brzmi "misja Artura w naszej Grupie dobiegła końca" czyli z polskiego na nasze się nie sprawdził to do widzenia.

avatar użytkownika
,

Zwróć uwagę, że notki dotyczące odejść ludzi z firm należą do rzadkości. Jeśli ktoś już puszcza coś takiego w świat to raczej nie po to aby korygować wydźwięk takiej informacji - łatwiej byłoby w takiej sytuacji po prostu sprawę przemilczeć.  

avatar użytkownika
,

A kto to w ogóle jest?

avatar użytkownika
,

Ano właśnie - tu jest sedno. Po co firma miałaby się tłumaczyć ze sprawy o której nikt by nie usłyszał, gdyby nie jej własny komunikat...? Gdyby byli po prostu niezadowoleni, nie mieliby żadnego powodu aby w ogóle zabierać głos.  

avatar użytkownika
,

Ten niezbyt zainteresowany, bo ci bardziej zainteresowani zadadzą sobie wskazane wyżej pytanie.  

avatar użytkownika
,

Ja zadałbym raczej pytanie, ilu użytkowników Signsa obchodzą takie notki.  

avatar użytkownika
,

Patrz na licznik odsłon, a uzyskasz odpowiedź.  

avatar użytkownika
,

135 odsłon, użytkowników kilka tysięcy. Słabo.  

avatar użytkownika
,

Aby mieć podstawę do oceny czy ten wynik jest dobry czy nie musiałbyś porównać go z jednodniowym osiągiem tekstu, który uznałbyś za bardziej interesujący. Jeśli podejmiesz takie wyzwanie przekonasz się, że wynik nie odstaje od poczytności tekstów poświęconych innym tematom.  

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764