logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Pruziński Account Directorem w K2 Precise

  PR 15.03.2023, przeczytano 640 razy
ilustracja

Artur Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów Client Service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-pruzinski-account-directorem-w-k2-precise,399303,artykul.html

– Bardzo się cieszę z tego awansu! Artur w pełni na niego zasłużył. Zarówno klienci jak i zespół K2 bardzo cenią go od strony merytorycznej, biznesowej i ludzkiej. Co sam wielokrotnie podkreśla, lubi styl pracy „jedną nogą u klienta, drugą w K2”, sukces zawsze rozpatruje w kategoriach zadowolenia obu stron. Super jest mieć go na pokładzie! – podkreśla Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise.

Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako E-commerce Manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.

– Serdecznie gratuluję Arturowi Pruzińskiemu awansu na stanowisko Account Directora. Wraz z moim zespołem mamy przyjemność współpracować z Arturem od roku 2020. Profesjonalizm, kompetencja, zaangażowanie to są mocne filary na których Artur buduje doskonałe relacje z klientami. Życzę samych sukcesów w nowej roli! – mówi Lidia Misiuna, Head of Brand Management w Mann+Hummel FT Poland.

Artur Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii.

– Z Arturem mam okazję współpracować od wielu lat w naprawdę różnych firmach. Przez ten czas Artur niejednokrotnie był przeze mnie stawiany jako świetny przykład tego, jak powinna wyglądać opieka nad klientem. Cechuje się dużym zaangażowaniem, wiedzą, dążeniem do ciągłego rozwoju. To oraz otwartość i łatwość w budowaniu relacji przez Artura pozwala budować długoterminowe współprace pełne sukcesów. Awans Artura jest jak najbardziej uzasadniony – komentuje Tomasz Kohsek, E-commerce and Project Manager w Resibo.

Efektem pracy Artura i jego zespołu jest m.in. srebrne Effie dla Nutricii Medycznej (Grupa Danone) w kategorii Leki i Suplementy Diety za pierwszą w Europie, stworzoną lokalnie kampanię Twoje posiłki w walce z chorobą. Nutridrink. Kampania jest przykładem efektywnego działania w ograniczonym budżecie, które zdynamizowało sprzedaż  oraz odbudowało udział w rynku. Artur do dziś współtworzy strategię digital dla marki oraz trzyma pieczę nad jej realizacją.

– Cieszę się bardzo, że zaangażowanie i profesjonalizm Artura zostały docenione w pełni zasłużonym awansem. Jestem przekonana, że umiejętności strategicznego myślenia, planowania, organizacji, skutecznego rozwiązywania problemów oraz zarządzania zespołem spowodują, że nie będzie dla niego projektów niemożliwych. Nowe stanowisko Artura będzie stanowiło motywujące wyzwanie dla niego samego oraz inspirację dla współpracujących osób. Talent oraz zaangażowanie Artura niewątpliwie pomogą mu w osiąganiu sukcesów! – mówi Aleksandra Zadygowicz, Digital Director w Danone.

Artur zawsze podkreśla, że ważne są dla niego zadowolenie i satysfakcja – klienta oraz K2 Precise – z efektów wspólnej pracy, a współpraca powinna nie tylko realizować ambitne cele, ale również dawać poczucie rozwoju marki klienta oraz zespołu.

Źródło: K2 Precise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764