logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Racicki otrzymuje nowe obowiązki w Platformie Mediowej Point Group

  PR 31.07.2008, przeczytano 2820 razy
ilustracjastrzałka

Artur Racicki, założyciel i prezes zarządu spółki Sport24 sp. z o.o. (www.sport24.pl), która w ubiegłym roku została kupiona przez Platformę Mediową Point Group SA, otrzymuje nowe obowiązki w ramach struktury organizacyjnej na poziomie holdingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-racicki-otrzymuje-nowe-obowiazki-w-platformie-mediowej-point-group,7660,artykul.html

Do tej pory Racicki odpowiadał za obsługę i rozwój serwisu Sport24.pl. Obecnie do jego kompetencji dojdzie zarządzanie obsługą i rozwojem pozostałych serwisów internetowych PMPG (m.in. Korba.pl i Gretix.com). Merytoryczną opiekę nad serwisami będą nadal sprawowały osoby dotychczas odpowiedzialne za poszczególne serwisy. Racicki pozostanie także bezpośrednio odpowiedzialny za serwis Sport24.pl.

Na nowym stanowisku Artur Racicki będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi Zarządu PMPG, dyrektorowi Pionu Nowe Media, Piotrowi Surmackiemu.

Zmiany w Pionie Nowe Media PMPG są podyktowane szeroko zakrojonymi planami spółki związanymi z obecnością w Internecie, m.in. uruchomieniem kilkunastu nowych projektów internetowych.

Artur Racicki jest prezesem zarządu Sport24.pl sp. z o.o. W przeszłości był m.in. menadżerem kreatywnym lubelskiej sieci restauracji Rabar-bar oraz współzałożycielem i specjalistą ds. marketingu agencji interaktywnej Enzo. Absolwent ekonomii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego. W wolnym czasie uczestniczy w zawodach kartingowych.

Źródło: Point Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764