logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Szatkowski dołącza do Dentsu Creative

  PR 29.08.2024, przeczytano 528 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Dentsu Creative dołączył Artur Szatkowski i objął stanowisko Creative Technology Directora. To kluczowa rola w strukturze, w ramach której Artur będzie rozwijał unikalną ofertę kreatywno-technologiczną agencji oraz powstałego w Warszawie globalnego centrum technologicznego Dentsu Lab na międzynarodową skalę. Artur będzie raportował bezpośrednio do Marcina Sosińskiego, Chief Creative Officera w dentsu Polska & CEE. Szatkowski wraca do grupy po ponad 6 latach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-szatkowski-dolacza-do-dentsu-creative,405469,artykul.html

Artur jest wybitnym specjalistą w swojej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem rozwijania biznesu globalnie. Jego wiedza sieciowa, ekspertyza i umiejętności są bezcenne i pozwalają poszerzyć naszą ofertę łączącą kreację z technologią na kolejnych rynkach. Artur będzie też uczestniczył w aktywnym rozwoju centrum badawczo-technologicznego Dentsu Lab, które jest wyjątkowym miejscem na globalnej mapie, gdzie technologia spotyka się z kreacją i mediami, żeby tworzyć innowacyjne produkty i usługi dla klientów – komentuje Marcin Sosiński, Chief Creative Officer, Dentsu Creative Poland & CEE.

Szatkowski związany jest z digital marketingiem i nowymi technologiami od 15 lat. W latach 2013-2018 pracował w grupie dentsu, początkowo w roli Social Media Managera, a od 2014 roku jako Creative Technology Expert. Współtworzył wówczas pierwszą iterację zespołu Creative Technology i brał udział w budowie pierwszego dentsu Maker Lab.

Po opuszczeniu dentsu dołączył do PwC Central & Eastern Europe, gdzie jako Senior Manager tworzył regionalną strukturę digital marketingową na ponad 20 rynkach regionu. Ostatnie 2 lata przepracował w Sandozie: najpierw w roli regionalnej (EMEA), a następnie globalnej. W tym okresie zajmował się współtworzeniem wewnętrznej struktury agencyjnej - Global Digital Hub, jednocześnie obsługując strategiczne rynki organizacji (USA, Kanada, Niemcy). Dodatkowo wspierał aktywnie proces spin-offu Sandoz od Novartis.

Jest doświadczonym prelegentem, który ma na koncie wystąpienia na wielu konferencjach, m.in. w USA, Grecji i Portugalii, moderatorem warsztatów z klientami, których zrealizował ponad setkę oraz członkiem jury, m.in. Eurobest 2016, a także autorem licznych branżowych artykułów. 

Źródło: dentsu

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartlomiej Kopeć awansuje w RMF FM
Bartlomiej Kopeć z zespołu redakcji social mediów RMF FM awansowal na nowoutworzone stanowisko Head of Social Media.
Monika Brzózka dołącza do Zarządu VML
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland.
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo Gońca
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. 
Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska
Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764