Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję Dyrektora Zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako New Business & Strategy Director. Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako Business Strategy Director, gdzie prowadził hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.
Artur Wójcik podczas swojej drogi zawodowej pracował zarówno po stronie klienta, jako Media Manager w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), jak i po stronie agencji mediowych, jako: Strategic Planning Director w MullenLowe MediaHub, P&G Group Account Manager w MediaCom Warszawa, Media Manager w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC).
– Bardzo się cieszę, że Zarząd ClickAd Interactive docenił mnie i obdarzył zaufaniem, powierzając mi tę funkcję. Moim celem jest dalszy rozwój agencji oraz umocnienie percepcji marki ClickAd Interactive jako domu mediowego full service – mówi Artur Wójcik, Dyrektor Zarządzający ClickAd Interactive.
Źródło: Clickad Interactive