logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Wójcik nowym Dyrektorem Zarządzającym Clickad Interactive

  PR 18.02.2020, przeczytano 528 razy

Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję Dyrektora Zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako New Business & Strategy Director. Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako Business Strategy Director, gdzie prowadził hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-wojcik-nowym-dyrektorem-zarzadzajacym-clickad-interactive,385742,artykul.html

Artur Wójcik podczas swojej drogi zawodowej pracował zarówno po stronie klienta, jako Media Manager w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), jak i po stronie agencji mediowych, jako: Strategic Planning Director w MullenLowe MediaHub, P&G Group Account Manager w MediaCom Warszawa, Media Manager w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC).

– Bardzo się cieszę, że Zarząd ClickAd Interactive docenił mnie i obdarzył zaufaniem, powierzając mi tę funkcję. Moim celem jest dalszy rozwój agencji oraz umocnienie percepcji marki ClickAd Interactive jako domu mediowego full service – mówi Artur Wójcik, Dyrektor Zarządzający ClickAd Interactive.

Źródło: Clickad Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764