logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

  PR 07.08.2018, przeczytano 684 razy

Sales Tube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One oraz oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform powiększa zespół Intelligence Division o nowego specjalistę. Artur Żak, który obejmie stanowisko Senior Web Analyst, będzie odpowiadać za projekty z obszaru analityki oraz wdrożenia w oparciu o narzędzia Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zak%2C-senior-web-analyst%2C-wzmacnia-zespol-intelligence-division-w-sales-tube,37511,artykul.html

Artur Żak, dołączył do zespołu analitycznego Sales Tube na stanowisko Senior Web Analyst. Z branżą mediową związany jest od ponad 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął jako Specjalista SEM, zdobywając następnie doświadczenie w takich firmach jak Evo, The Digitals oraz Mexad Polska, gdzie odpowiadał za kampanie PPC. Jednocześnie poszerzał kompetencje w obszarze analityki. Jako Senior Web Analyst pracował w domu mediowym Starcom dla takich klientów jak: Frisco, Samsung, Eurobank, Deichmann i T-Mobile. Ostatnio po stronie Klienta w PZU S.A. W Sales Tube Artur Żak wzmocni dział analityczny Intelligence Division. Będzie odpowiedzialny za projekty z zakresu analityki webowej, wdrożenia Google Marketing Platform oraz dostarczanie analiz, które pomogą optymalizować biznesy Klientów.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764