logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

  PR 07.08.2018, przeczytano 677 razy

Sales Tube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One oraz oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform powiększa zespół Intelligence Division o nowego specjalistę. Artur Żak, który obejmie stanowisko Senior Web Analyst, będzie odpowiadać za projekty z obszaru analityki oraz wdrożenia w oparciu o narzędzia Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zak%2C-senior-web-analyst%2C-wzmacnia-zespol-intelligence-division-w-sales-tube,37511,artykul.html

Artur Żak, dołączył do zespołu analitycznego Sales Tube na stanowisko Senior Web Analyst. Z branżą mediową związany jest od ponad 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął jako Specjalista SEM, zdobywając następnie doświadczenie w takich firmach jak Evo, The Digitals oraz Mexad Polska, gdzie odpowiadał za kampanie PPC. Jednocześnie poszerzał kompetencje w obszarze analityki. Jako Senior Web Analyst pracował w domu mediowym Starcom dla takich klientów jak: Frisco, Samsung, Eurobank, Deichmann i T-Mobile. Ostatnio po stronie Klienta w PZU S.A. W Sales Tube Artur Żak wzmocni dział analityczny Intelligence Division. Będzie odpowiedzialny za projekty z zakresu analityki webowej, wdrożenia Google Marketing Platform oraz dostarczanie analiz, które pomogą optymalizować biznesy Klientów.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764