logo
WIADOMOŚCI

Artur Żak, Senior Web Analyst, wzmacnia zespół Intelligence Division w Sales Tube

  PR 07.08.2018, przeczytano 288 razy

Sales Tube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One oraz oficjalny Sales Partner Google Marketing Platform powiększa zespół Intelligence Division o nowego specjalistę. Artur Żak, który obejmie stanowisko Senior Web Analyst, będzie odpowiadać za projekty z obszaru analityki oraz wdrożenia w oparciu o narzędzia Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zak%2C-senior-web-analyst%2C-wzmacnia-zespol-intelligence-division-w-sales-tube,37511,artykul.html

Artur Żak, dołączył do zespołu analitycznego Sales Tube na stanowisko Senior Web Analyst. Z branżą mediową związany jest od ponad 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął jako Specjalista SEM, zdobywając następnie doświadczenie w takich firmach jak Evo, The Digitals oraz Mexad Polska, gdzie odpowiadał za kampanie PPC. Jednocześnie poszerzał kompetencje w obszarze analityki. Jako Senior Web Analyst pracował w domu mediowym Starcom dla takich klientów jak: Frisco, Samsung, Eurobank, Deichmann i T-Mobile. Ostatnio po stronie Klienta w PZU S.A. W Sales Tube Artur Żak wzmocni dział analityczny Intelligence Division. Będzie odpowiedzialny za projekty z zakresu analityki webowej, wdrożenia Google Marketing Platform oraz dostarczanie analiz, które pomogą optymalizować biznesy Klientów.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone