logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żmijewski promuje pożyczkę gotówkową

  PR 11.05.2012, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

„Pożyczka na Twoich zasadach - Mówisz i masz!” to kolejna kampania pożyczkowa Kas Stefczyka z wykorzystaniem wizerunku Artura Żmijewskiego. Kampania wystartowała 7 maja i potrwa do 2 września br. Koncepcja kreatywna i realizacja całego przekazu należy do agencji marketingu zintegrowanego Apella.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zmijewski-promuje-pozyczke-gotowkowa,15504,artykul.html

Hasło promujące kampanię „Pożyczka na Twoich zasadach – Mówisz i masz!” to jasny przekaz mówiący o tym, że starając się o pożyczkę Kasach Stefczyka, każdy ma prawo postawić swoje warunki, np. stanowić o wysokości spłacanych rat.

Na potrzeby kampanii stworzone zostały materiały drukowane (ulotki, plakaty, biuletyny oraz folia OWV na oddziałach Kas Stefczyka ), jak również kreacje internetowe, reklamy prasowe w dziennikach ogólnopolskich i prasie opiniotwórczej oraz spoty radiowe emitowane w stacjach RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX.

Do zadań Apelli należało opracowanie koncepcji kampanii, kreacja i realizacja spotów radiowych, projekty graficzne ulotek, reklam prasowych i banerów internetowych.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Apelli.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764