logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żmijewski w trzech odsłonach kampanii SKOK

  PR 29.11.2011, przeczytano 2042 razy

Rozpoczął się drugi etap kampanii produktowej Kas Stefczyka, zrealizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Media SKOK. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia. To jedna z trzech jesiennych kampanii przygotowanych przez agencję, w których udział bierze Artur Żmijewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zmijewski-w-trzech-odslonach-kampanii-skok,14038,artykul.html

Kampania produktowa Kas Stefczyka ma na celu promocję pożyczki – „Pożyczka – dobrze się składa. Razem korzystniej”. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów nastąpi w Telewizji Polskiej (TVP 1,2, TVP Kultura, TVP Info, TVP Seriale), Polsacie (Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat News) oraz na kanałach tematycznych At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino!, Zone Europa, FOX Life, Kino Polska, Domo+, BBC Lifestyle, Orange Sport). Akcja reklamowa wspierana jest przez intensywne działania na antenie rozgłośni radiowych (RMF FM, Radio Zet), w Internecie (m.in. Onet, WP, Interia, Yahoo, pkp.pl, fotka.pl, finelife.pl, mediarun.pl, serialeonline.pl, serwisy kanału "kobieta", serwisy kanału "mężczyzna", w wyszukiwarce Google) i w prasie (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Gość Niedzielny”). Kampania prasowa potrwa do 12 stycznia 2012 roku. Do pożyczkowej promocji wykorzystany został także nośnik reklamowy oferowany przez sieć taksówek oraz monitory LCD umieszczone w oddziałach Kas Stefczyka.

Równolegle do promocji produktowej Kas Stefczyka prowadzona jest kampania wizerunkowa Kas Kredytowych SKOK, w której główny przekaz opiera się na promocji konta dla całej rodziny.

W kampanii pod hasłem „Działajmy razem” wykorzystano spoty telewizyjne, Internet oraz dynamiczną akcję outdoorową.

Trzecią jesienną kampanią z udziałem aktora jest największa jak dotąd akcja reklamowa SKOK Ubezpieczenia, promująca ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne i podróżne. Hasłem przewodnim kampanii jest „Razem bezpieczniej”.

Wspólnym założeniem tych trzech kampanii jest – oprócz promocji produktów - wzmocnienie wizerunku reklamowanych marek, opartego na uzupełniającym się funkcjonowaniu w sektorze usług finansowych. Wykorzystanie postaci Artura Żmijewskiego oraz hasła „Razem” we wszystkich trzech przekazach ma także na celu ukazanie wzajemnego współdziałania wszystkich podmiotów w ramach jednego systemu SKOK, oferującego przyjazne i praktyczne rozwiązania finansowe dla wszystkich.

Za spójną koncepcję reklamową kampanii, kreację i realizację spotów TV, zakup mediów, projekty graficzne ulotek, kampanię outdoorową, reklamy prasowe i internetowe odpowiada Media SKOK.

Źródło: Media SKOK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764