Rozpoczął się drugi etap kampanii produktowej Kas Stefczyka, zrealizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Media SKOK. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia. To jedna z trzech jesiennych kampanii przygotowanych przez agencję, w których udział bierze Artur Żmijewski.
Kampania produktowa Kas Stefczyka ma na celu promocję pożyczki – „Pożyczka – dobrze się składa. Razem korzystniej”. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów nastąpi w Telewizji Polskiej (TVP 1,2, TVP Kultura, TVP Info, TVP Seriale), Polsacie (Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat News) oraz na kanałach tematycznych At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino!, Zone Europa, FOX Life, Kino Polska, Domo+, BBC Lifestyle, Orange Sport). Akcja reklamowa wspierana jest przez intensywne działania na antenie rozgłośni radiowych (RMF FM, Radio Zet), w Internecie (m.in. Onet, WP, Interia, Yahoo, pkp.pl, fotka.pl, finelife.pl, mediarun.pl, serialeonline.pl, serwisy kanału "kobieta", serwisy kanału "mężczyzna", w wyszukiwarce Google) i w prasie (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Gość Niedzielny”). Kampania prasowa potrwa do 12 stycznia 2012 roku. Do pożyczkowej promocji wykorzystany został także nośnik reklamowy oferowany przez sieć taksówek oraz monitory LCD umieszczone w oddziałach Kas Stefczyka.
Równolegle do promocji produktowej Kas Stefczyka prowadzona jest kampania wizerunkowa Kas Kredytowych SKOK, w której główny przekaz opiera się na promocji konta dla całej rodziny.
W kampanii pod hasłem „Działajmy razem” wykorzystano spoty telewizyjne, Internet oraz dynamiczną akcję outdoorową.
Trzecią jesienną kampanią z udziałem aktora jest największa jak dotąd akcja reklamowa SKOK Ubezpieczenia, promująca ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne i podróżne. Hasłem przewodnim kampanii jest „Razem bezpieczniej”.
Wspólnym założeniem tych trzech kampanii jest – oprócz promocji produktów - wzmocnienie wizerunku reklamowanych marek, opartego na uzupełniającym się funkcjonowaniu w sektorze usług finansowych. Wykorzystanie postaci Artura Żmijewskiego oraz hasła „Razem” we wszystkich trzech przekazach ma także na celu ukazanie wzajemnego współdziałania wszystkich podmiotów w ramach jednego systemu SKOK, oferującego przyjazne i praktyczne rozwiązania finansowe dla wszystkich.
Za spójną koncepcję reklamową kampanii, kreację i realizację spotów TV, zakup mediów, projekty graficzne ulotek, kampanię outdoorową, reklamy prasowe i internetowe odpowiada Media SKOK.
Źródło: Media SKOK