logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żmijewski w trzech odsłonach kampanii SKOK

  PR 29.11.2011, przeczytano 2008 razy

Rozpoczął się drugi etap kampanii produktowej Kas Stefczyka, zrealizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Media SKOK. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia. To jedna z trzech jesiennych kampanii przygotowanych przez agencję, w których udział bierze Artur Żmijewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zmijewski-w-trzech-odslonach-kampanii-skok,14038,artykul.html

Kampania produktowa Kas Stefczyka ma na celu promocję pożyczki – „Pożyczka – dobrze się składa. Razem korzystniej”. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów nastąpi w Telewizji Polskiej (TVP 1,2, TVP Kultura, TVP Info, TVP Seriale), Polsacie (Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat News) oraz na kanałach tematycznych At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino!, Zone Europa, FOX Life, Kino Polska, Domo+, BBC Lifestyle, Orange Sport). Akcja reklamowa wspierana jest przez intensywne działania na antenie rozgłośni radiowych (RMF FM, Radio Zet), w Internecie (m.in. Onet, WP, Interia, Yahoo, pkp.pl, fotka.pl, finelife.pl, mediarun.pl, serialeonline.pl, serwisy kanału "kobieta", serwisy kanału "mężczyzna", w wyszukiwarce Google) i w prasie (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Gość Niedzielny”). Kampania prasowa potrwa do 12 stycznia 2012 roku. Do pożyczkowej promocji wykorzystany został także nośnik reklamowy oferowany przez sieć taksówek oraz monitory LCD umieszczone w oddziałach Kas Stefczyka.

Równolegle do promocji produktowej Kas Stefczyka prowadzona jest kampania wizerunkowa Kas Kredytowych SKOK, w której główny przekaz opiera się na promocji konta dla całej rodziny.

W kampanii pod hasłem „Działajmy razem” wykorzystano spoty telewizyjne, Internet oraz dynamiczną akcję outdoorową.

Trzecią jesienną kampanią z udziałem aktora jest największa jak dotąd akcja reklamowa SKOK Ubezpieczenia, promująca ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne i podróżne. Hasłem przewodnim kampanii jest „Razem bezpieczniej”.

Wspólnym założeniem tych trzech kampanii jest – oprócz promocji produktów - wzmocnienie wizerunku reklamowanych marek, opartego na uzupełniającym się funkcjonowaniu w sektorze usług finansowych. Wykorzystanie postaci Artura Żmijewskiego oraz hasła „Razem” we wszystkich trzech przekazach ma także na celu ukazanie wzajemnego współdziałania wszystkich podmiotów w ramach jednego systemu SKOK, oferującego przyjazne i praktyczne rozwiązania finansowe dla wszystkich.

Za spójną koncepcję reklamową kampanii, kreację i realizację spotów TV, zakup mediów, projekty graficzne ulotek, kampanię outdoorową, reklamy prasowe i internetowe odpowiada Media SKOK.

Źródło: Media SKOK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe
Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2
Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość...
Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
27 marca odbyła się video konferencja zorganizowana przez World Out of Home Organization, w której uczestniczyło 29 przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń narodowych z branży OOH ze wszystkich kontynentów, w tym również przedstawiciel IGRZ. Tematem przewodnim były przewidywania co do skutków epidemii wirusa covid-19 dla społeczeństwa i dla biznesu na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764