logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Artur Żmijewski w trzech odsłonach kampanii SKOK

  PR 29.11.2011, przeczytano 2397 razy

Rozpoczął się drugi etap kampanii produktowej Kas Stefczyka, zrealizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Media SKOK. Kampania telewizyjna i radiowa potrwa do 4 grudnia. To jedna z trzech jesiennych kampanii przygotowanych przez agencję, w których udział bierze Artur Żmijewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/artur-zmijewski-w-trzech-odslonach-kampanii-skok,14038,artykul.html

Kampania produktowa Kas Stefczyka ma na celu promocję pożyczki – „Pożyczka – dobrze się składa. Razem korzystniej”. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów nastąpi w Telewizji Polskiej (TVP 1,2, TVP Kultura, TVP Info, TVP Seriale), Polsacie (Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat News) oraz na kanałach tematycznych At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino!, Zone Europa, FOX Life, Kino Polska, Domo+, BBC Lifestyle, Orange Sport). Akcja reklamowa wspierana jest przez intensywne działania na antenie rozgłośni radiowych (RMF FM, Radio Zet), w Internecie (m.in. Onet, WP, Interia, Yahoo, pkp.pl, fotka.pl, finelife.pl, mediarun.pl, serialeonline.pl, serwisy kanału "kobieta", serwisy kanału "mężczyzna", w wyszukiwarce Google) i w prasie (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Gość Niedzielny”). Kampania prasowa potrwa do 12 stycznia 2012 roku. Do pożyczkowej promocji wykorzystany został także nośnik reklamowy oferowany przez sieć taksówek oraz monitory LCD umieszczone w oddziałach Kas Stefczyka.

Równolegle do promocji produktowej Kas Stefczyka prowadzona jest kampania wizerunkowa Kas Kredytowych SKOK, w której główny przekaz opiera się na promocji konta dla całej rodziny.

W kampanii pod hasłem „Działajmy razem” wykorzystano spoty telewizyjne, Internet oraz dynamiczną akcję outdoorową.

Trzecią jesienną kampanią z udziałem aktora jest największa jak dotąd akcja reklamowa SKOK Ubezpieczenia, promująca ubezpieczenia mieszkaniowe, komunikacyjne i podróżne. Hasłem przewodnim kampanii jest „Razem bezpieczniej”.

Wspólnym założeniem tych trzech kampanii jest – oprócz promocji produktów - wzmocnienie wizerunku reklamowanych marek, opartego na uzupełniającym się funkcjonowaniu w sektorze usług finansowych. Wykorzystanie postaci Artura Żmijewskiego oraz hasła „Razem” we wszystkich trzech przekazach ma także na celu ukazanie wzajemnego współdziałania wszystkich podmiotów w ramach jednego systemu SKOK, oferującego przyjazne i praktyczne rozwiązania finansowe dla wszystkich.

Za spójną koncepcję reklamową kampanii, kreację i realizację spotów TV, zakup mediów, projekty graficzne ulotek, kampanię outdoorową, reklamy prasowe i internetowe odpowiada Media SKOK.

Źródło: Media SKOK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764