logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zimny Lech - afery ciąg dalszy

   03.08.2010, przeczytano 3729 razy

Jak czytamy na portalu Onet.pl, choć kontrowersyjny baner reklamowy na hotelu Forum znika, to fakt ten wywołany jest zakończeniem umowy na wynajem powierzchni, zaś sama identyfikacja z hasłem "Zimny Lech" będzie kontynuowana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zimny-lech---afery-ciag-dalszy,11038,artykul.html

Mimo zapowiedzi zniknięcia baneru, w mediach wciąż pojawiają się głosy krytyczne wobec kampanii - ostatnim była daklaracja "Ja też do ust już piwa Lech nie wezmę" Jarosława Gowina w TVN24. Tymczasem cytowani przez Onet specjaliści od wizerunku mówią, że rezygnacja z hasła byłaby nieuzasadniona. Jednocześnie podkreślają oni, że poleganie na badaniach marketingowych było złym pomysłem - wystarczyłoby ich zdaniem zwykłe wyczucie. Badania konsumenckie, które nie wykazały ryzyka dla realizacji kampanii przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Starcom.

W dniu wczorajszym reklama została zdjęta, jednak wbrew pierwszym doniesieniom nie dlatego, że Kompania Piwowarska się ugięła - powierzchnia na Forum była wykupiona do końca lipca. Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej, przeprosił wszystkich urażonych hasłem, zapowiedział jednak, że kampania będzie kontynuowana.

Dobrym podsumowaniem sprawy jest wypowiedź Piotra Czarnowskiego z First PR: "To, co chcieli osiągnąć, osiągnęli z nawiązką. Teraz o Lechu mówi cała Polska. Choć cała sprawa nie jest warta uwagi. Zainteresowane są głównie media. Gdyby nie one, opinia publiczna pewnie nie przywiązywałaby takiej wagi do sprawy."

Czytaj więcej na Onet.pl

Źródło: Onet.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jaka afera? Co ja mam zrobić jak mi się wszystko z chusteczką kojarzy?

Najnowsze w tym dziale

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem internautów. Pierwsze miejsce w...
Newline Flex – możliwości dotykowego monitora na biurko
Widzisz Newline Flex – myślisz wygoda! Ten monitor jest odpowiedzą na wszystkie cyfrowe potrzeby. Jego możliwości sprawią, że zrozumiesz czym naprawdę jest komfort pracy.
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764