Jeśli masz w planach udział w niepowtarzalnej imprezie lub festiwalu z udziałem znanych osób, pamiętaj, by dobrze przygotować się do uchwycenia w kadrze tych wartych zapamiętania momentów. Fotografia, nawet po wielu miesiącach, najlepiej odda energię i klimat, jakie im towarzyszyły. Robienie udanych zdjęć na tego typu uroczystościach nie jest jednak proste. W fotografii najważniejsze jest światło, a zarówno ostre światło dzienne podczas letniego festiwalu, jak i półmrok kameralnego przyjęcia czy wieczornego koncertu, mogą utrudnić uzyskanie idealnych ujęć.
Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…