„Warszawa’44” – warstwa Layar przygotowana przez agencję interaktywną Adv.pl dla Muzeum Powstania Warszawskiego – jest już dostępna do bezpłatnego pobrania w aplikacji Layar w sklepach App Store, Android Market oraz Ovi Store.
More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000...
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii...
W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.