logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa siedziba Blueberry na Szpitalnej i na… Facebooku  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Zmiana lokalizacji agencji Blueberry Communication Group Sp. z o.o. związana jest z pozyskaniem nowych budżetów, a co za tym idzie z dynamicznym rozwojem całego zespołu.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa
W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.
W większości smartfonów system Android 11 jest standardem, wiele pracuje już na kolejnej wersji systemu Googla. Android w wersji 11 trafił  już też do telewizorów – można więc powiedzieć, że jest to system sprawdzony i dopracowany.
Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.
Nikon: bezlusterkowiec Z 30 oraz superteleobiektyw Nikkor Z 400mm f/4.5 VR S
Nikon ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu dwóch nowych produktów na rynek. Pierwszy z nich to Nikon Z 30, który pozwala osiągnąć wyższy poziom jakości videoblogów, a drugi to superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z 400m f/4.5 VR S, zaprojektowany z myślą o niezwykłej poręczności. Mały bardzo łatwy w użyciu bezlusterkowiec Z 30 ma ogromny potencjał i jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764