logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szymon Majewski ośmiesza? Protest przeciwko reklamom PKO BP  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Czy reklamy PKO BP ośmieszają zawód satyryka? 4 stycznia 2012 r. do Centrali PKO BP w Warszawie listem poleconym został wysłany Protest. Pismo sygnuje przewodniczący Partii Dobrego Humoru, Szczepan Sadurski. Poniżej pełna treść tego pisma:

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Panu Przewodniczącemu gratulujemy
1) odwagi
2) bardzo ładnego logo PDH
;-)

avatar użytkownika
,

Reklamy są na prawdę dziwne pod każdym względem. Nie wiem jak taka kampania może wpływać na wyniki banku...

brak ikonki
,

Skoro Majewski jest niby ćwokiem, matołem etc. to kim są Ci, którzy tak o nim mówią? Żenada, panowie, żenada. To ma być satyra i dobry humor? Jak im się coś nie podoba, to niech odpowiedzą z jajem, a nie takimi bluzgami, bo sami siebie kompromitują... Drozda, wielki satyryk, śmiechu warte...

Ciekawe czy ktoś z tego "zacnego" grona dostrzegł np. nawiązania do innych spółek giełdowych w tej reklamie? To, że nie potraficie czegoś zrozumieć moi mili, to nie znaczy jeszcze, że tego nie ma...

brak ikonki
,

Mnie też to uderzyło. Tym razem reklama z Szymonem jest skierowana do nieco "poważniejszego" odbiorcy. Majewski jako bank na warszawskim parkiecie... Niezły pomysł.  

avatar użytkownika
,

Moim zdaniem jest przepaść pomiędzy np. reklamami Plusa, które są zrobione z humorem, a reklamami PKO BP z Majewskim, które strasznie silą się na humor, już z daleka trąbią" uwaga uwaga, będzie bardzo śmieszna reklama, ale jest śmiesznie, patrzcie, no boki zrywać!!!". Robi to wrażenie bardzo żałosne, chaos towarzyszący tym reklamom jest taki, że bez dużej dawki dobrej woli nie sposób zidentyfikować nawet czego dotyczą. Majewski sprawia podwójnie żałosne wrażenie, ponieważ jako satyryk, który potrafi być śmieszny i z pewnością wie co to znaczy być śmiesznym, tutaj robi moim zdaniem dobrą minę do złej gry zdając sobie świetnie sprawę jak nieśmieszne i naciągane są te reklamowe "dowcipy". I to właśnie budzi niesmak.  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764