logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BARLID - polska nowość na rynku gadżetów reklamowych  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży napojów puszkowych w Polsce, co wynika z kolejnych rocznych danych statystycznych, napój taki staje się ogólnodostępnym i dość powszechnym. Od niedawna napełnia się puszki również sokiem, drinkami, oranżadą itp...Tak więc biorąc pod uwagę powszechność tych napojów, docierają one do kilkunastu milionów osób dorosłych a tym samym świadomych, tylko na terenie Polski.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Witam , nawiązując do powyższego artykułu, podczas produkcji odnaleziono fakt powstania błędu konstrukcyjnego a tym samym produkcyjnego, który powoduje
dla użytkownika niebezpieczeństwo np. podczas jazdy samochodem gdzie w wyniku odgazowania napoju następuje gwałtowny wybuch z rozpryskiem napoju, co moze spowodować wystraszenie się kierowcy i doprowadzenie do spowodowania niebezpiecznej sytuacji na drodze. Poprzedni projekt był wdrożony do produkcji na podstawie projektu Pana Piotra B. z którym została zakończona współpraca. W chwili obecnej trwają ostatnie prace testowe nad całkiem nowym rozwiązaniem. Dlatego ostrzegamy przed nabywaniem prezentowanego przez Nas na targach poprzedniego produktu.

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764