logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nasz Głos Poznański ma już rok

  PR 17.04.2012, przeczytano 3185 razy
ilustracjastrzałka

12 kwietnia 2011 roku ukazał się pierwszy numer Naszego Głosu Poznańskiego. Od tego momentu ten bezpłatny dwutygodnik zyskał dużą polarność wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Obecnie tytuł obejmuje swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin. Wydawcą jest firma Lech-Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nasz-glos-poznanski-ma-juz-rok,15259,artykul.html

W ciągu ostatniego roku dwutygodnik zwiększył nakład z 15 do 20 tys. Wzrosła również liczba stałych punktów dystrybucji ze 180 do 300. Przez ostatnie 12 miesięcy Nasz Głos Poznański nawiązał współpracę z Lechem Poznań, co zaowocowało wieloma konkursami na łamach gazety. Partnerem tytułu jest także Starostwo Poznańskie oraz kilkanaście podpoznańskich gmin. Redaktorowi naczelnemu, Sławomirowi Lechnie, w ciągu ostatniego roku udało się pozyskać wiele znanych nazwisk. Obecnie na łamach dwutygodnika piszą m.in. Marek Fiedler, pisarz i podróżnik, Piotr Talaga, były zastępca redaktora naczelnego Głosu Wielkopolskiego, Mariusz Kaźmierczak, redaktor działu sportowego Głosu Wielkopolskiego oraz Jerzy Laskowski, były wieloletni dyrektor Filharmonii Poznańskiej.

Dalsze plany Naszego Głosu Poznańskiego to zwiększenie całościowego nakładu (szczególnie w obrębie Poznania) do 25 tys. Ponadto, zmiana częstotliwości publikacji z dwutygodnika na tygodnik. W najbliższym czasie nastąpi uruchomienie nowej strony internetowej.

Źródło: Mission Public Relations

www.naszglospoznanski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764