logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mike Tyson wkracza na ring reklamowy  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

„Chciałbym pozwiedzać, żyć w spokoju i odrzucić negatywną stronę” – oznajmił po przylocie do naszego kraju najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej w historii boksu. Mike’a Tysona, nową twarz napoju energetycznego Black, specjalnie dla FoodCare sprowadziła do Polski należąca do grupy 365 PR, agencja Gold Label Agency.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wreszcie jakieś konkretne posunięcie. Oby więcej takich odważnych kampanii, bez martyrologicznego posiłkowania się ledwo dychającymi gwiazdkami z oper mydlanych. Brawa za odwagę i przygotowanie kampanii !

brak ikonki
,

puszka wygląda rewelacyjnie, zupełnie inna liga designu. u mnie 4,5/5  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można dojść do przekonania, że wszystko, do czego przyłożyła rękę firma Foodcare z Zabierzowa jest the best - puszka rewelacyjna, reklama rewelacyjna, poleciłeś nam nawet pyszny napój ich produkcji. Ciekawe czy firma Foodcare wie, że ma takiego oddanego fana? Może sprawdzimy - ciekawe co powiedzą...  

Najnowsze w tym dziale

Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
Katarzyna Niczypor dołącza do zarządu Group One Media
Katarzyna Niczypor, zachowując swoją rolę Head of Human Capital, dołącza do zarządu Group One Media. Wspomniany awans to jedno z wielu działań wspierających rozwój obszaru Human Capital, jakie w ciągu ostatnich dwóch lat podejmuje grupa.
Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764