Na tegorocznych targach RTD12 (Retail Technology Days 2012) Epson prezentować będzie urządzenia oraz kompletne rozwiązania dla handlu i digatal signage czyli wizualnych systemów informacyjnych. Będą to m.in. kolorowe drukarki paragonów i kuponów TM-C610 wraz z kompletnym systemem obsługi promocji kuponowych firmy ILC, szybkie skanery dokumentów, wielkoformatowe drukarki SP 7700/9700 do plakatów promocyjnych, banerów reklamowych oraz różnego rodzaju wielkoformatowe podłoża (media produkcyjne), a także projektory instalacyjno-eventowe XGA,WXGA i WUXGA z wymiennymi obiektywami serii EB-G i EB-Z o jasności 8-10 tys. lumenów.
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.