Teatr Wielki w Łodzi ogłasza konkurs „Wizualizacja graficzna materiałów promocyjnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi" obejmujący projekt logo, druków i strony www. Do wygrania jest 10 tys. zł, termin upływa 31 stycznia.
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated.
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...