logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu pod patronatem Signs.pl

   19.03.2013, przeczytano 1995 razy
ilustracjastrzałka
Festiwal Druku 2012

5 edycja Targów Reklamy i Poligrafii odbędzie się w Warszawie w zmienionej formule. Festiwal Marketingu został połączony z Festiwalem Druku. Zmiana nazwy na Festiwal Marketingu oraz połączenie z Festiwalem Druku – projektem organizowanym przez OOH magazine dla dostawców mediów i maszyn, związana jest z dynamicznym rozwojem imprezy, która stała się najważniejszym wydarzeniem branży reklamowej w II połowie roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-pod-patronatem-signs.pl,18249,artykul.html

Targi, które odbędą się w dniach 11-12 września, w warszawskiej halii EXPO XXI, skierowane są do szerokiego grona przedstawicieli rynku reklamowego: pracowników agencji reklamowych, drukarń oraz działów marketingu klientów końcowych. Wzorem poprzednich lat obowiązywać będzie pre-rejestracja wyłączająca przypadkowych zwiedzających. Wystawcami targów będą firmy z rynku artykułów promocyjnych, szeroko pojętej produkcji reklamowej oraz dostawcy mediów i maszyn.

W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku oraz Super Gift w przedziałach cenowych dostępnych na wyszukiwarce giftsonline.pl

Po raz kolejny zostaną wręczone Diamenty Reklamy. Statuetki honorują Osobistości, które najbardziej wspierają polskich przedsiębiorców. Pierwszą Statuetkę Diamentów Reklamy otrzymała Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP Lewiatan. Głosowanie na osobistość najbardziej zaangażowaną w problemy małych i średnich odbywało się on-line na stronie targów.

Kampania reklamowa wydarzenia obejmować będzie OOH magazine, portal giftsonline,  liczne newslettery oraz na nośniki w centrach biznesu oferowane przez firmę Clear Channel Poland.

Portal Signs.pl jest partnerem wydarzenia.

Aktualizacja (24.07.2013):
Jak nas informuje organizator, termin Festiwalu został przesunięty na 9-10 września 2013 r.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Widzę, że prace trwają, ale raczej nie potrzebnie zamieszcza się dział "Lokalizacja i dojazd" skoro jeszcze nie działa.

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764