logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych patronem Festiwali Marketingu i Druku

  PR 04.07.2013, przeczytano 1432 razy
ilustracjastrzałka

SPPES – Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych zostało patronem medialnym 5. Targów Reklamy i Poligrafii. Członkowie Stowarzyszenia moją skorzystać ze specjalnej oferty na powierzchnię wystawienniczą oraz działań redakcyjnych na łamach OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-polskich-producentow-etykiet-samoprzylepnych-patronem-festiwali-marketingu-i-druku,19162,artykul.html

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych jest stowarzyszeniem zwykłym, zrzeszającym osoby fizyczne będące właścicielami, członkami zarządu lub członkami rad nadzorczych firm produkujących etykiety samoprzylepne. Stowarzyszenie powstało w 1997 roku i ma na celu integrację środowiska etykietowego w Polsce.

- Patronat SPPES powiększa grono organizacji branżowych z jakimi współpracujemy przy Festiwalach. Branża etykiet samoprzylepnych i opakowań doskonale uzupełnia cały obszar poligrafii reklamowej dotychczas dostępnych na naszych imprezach. Odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z kompleksową ofertą począwszy od wizytówek i ulotek, przez opakowania, etykiety, POS a na wielkoformatowych siatkach kończąc. Tym samym Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest najbardziej kompleksową imprezą targową dla pracowników działów marketingu, drukarń i agencji reklamowych – mówi Katarzyna Lipska, PR Manager OOH magazine.

W gronie wystawców sektora OPAKOWNIA pojawiły się już pierwsze firmy m.in. drukarnia etykiet Etigraf z Tomaszowa Mazowieckiego – członek SPPES.

Patronat nad wydarzeniem objęta także Polska Izba Opakowań i Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Źródło: SPPES

www.sppes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764