logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 100 wystawców na 5. Targach Reklamy i Poligrafii Reklamowej

   05.08.2013, przeczytano 2343 razy
ilustracjastrzałka

Już ponad 100 wystawców potwierdziło swój udział podczas Festiwalu Marketingu i Festiwalu Druku – 5. Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej. Dwudniowa impreza odbędzie się w Warszawie, w dniach 9-10 września br. w warszawskiej Hali EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-100-wystawcow-na-5.-targach-reklamy-i-poligrafii-reklamowej,19390,artykul.html

Festiwal jest unikatowym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców znajdą się czołowe firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: od importerów i producentów artykułów promocyjnych, drukarń, producentów POS, opakowań po dostawców mediów i maszyn.

Festiwal Marketingu i Druku to obecnie największa impreza branżowa w Polsce w drugiej połowie roku. Aktualnie obecność na targach potwierdziło ponad 100 wystawców, a lista jest ciągle otwarta. Targi to kompleksowa oferta dla całej branży reklamowej. W  tym roku do grona wystawców dołączyli producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy - m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn  – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Festiwal dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. W gronie zwiedzających znajdą się dodatkowo przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej. W zeszłorocznej edycji impreza przyciągnęła prawie 4000 zwiedzających.

W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku (Złoty Medal) oraz Super Gift, na najlepszy gadżet promocyjny dostępny  w przedziałach cenowych wyszukiwarki giftsonline.pl.

Na targi obowiązuje bezpłatna rejestracja, a organizator  zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową.

- Festiwal Marketingu i Festiwal Druku to wyselekcjonowana grupa zwiedzających z pominięciem osób niezwiązanych z branżą reklamową. Kładziemy  nacisk na jakość kontaktów, a nie ich ilość – podkreśla Robert Załupski.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Fleksografów oraz Kancelaria rzeczników patentowych IP & Law.

Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764