logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polska premiera plotera Anapurna M2500 na Festiwalu Druku

  PR 16.08.2013, przeczytano 2554 razy
ilustracjastrzałka

Podczas niedawnych targów Fespa 2013 Agfa Graphics wprowadziła do swojej oferty kilka nowych rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego bazującego na technice inkjet UV. Jedno z nich – ploter Anapurna M2500 – będzie główną atrakcją stoiska firmy na Festiwalu Druku, odbywającym się w dniach 9-10 września w warszawskim Centrum Expo XXI. Agfa Graphics będzie na nim obecna na stoisku B7 w pawilonie 4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polska-premiera-plotera-anapurna-m2500-na-festiwalu-druku,19466,artykul.html

Festiwal Druku, połączony w tym roku z Festiwalem Marketingu, to organizowane już po raz drugi spotkanie łączące w sobie formułę targów i konferencji, skierowane do firm z szeroko rozumianej branży poligraficzno-reklamowej. Udział w obu imprezach zapowiedziało już ponad stu wystawców.

Zachęcona ubiegłoroczną, udaną edycją, Agfa Graphics zaprezentuje w tym roku jeden ze swoich najnowszych ploterów. Anapurna M2500 – bo o nim mowa – to pierwsze w ofercie firmy urządzenie z serii Anapurna, pozwalające na bezpośrednie zadrukowywanie sztywnych i giętkich podłoży o szerokości 2,5 metra; dotychczas urządzenia z tej rodziny obsługiwały media o szerokości do 2,07 m. Anapurna M2500 to naturalne uzupełnienie oferty Agfa Graphics. Bazując na tej samej technologii, zapewnia ono znacznie wyższą wydajność i wszechstronność. Maszyna wymaga do pracy mniejszej ilości sprężonego powietrzna, co z kolei generuje oszczędności i poprawia komfort przy jej eksploatacji.

Ploter Anapurna M2500 pozwala na drukowanie w sześciu kolorach (CMYKLmLy) z dodatkową bielą stosowaną jako kolor kryjący lub podkładowy. Przez oba dni Festiwalu Druku maszyna będzie prezentowana w pracy, drukując na szerokim spektrum podłoży sztywnych i giętkich. Na stoisku będą też dostępne próbki wydruków wykonanych na pozostałych premierowych maszynach, pokazanych przez firmę w Londynie: ploterze Anapurna M3200RTR, drukującym w trybie „z roli na rolę” na mediach giętkich o szerokości do 3,2 m oraz systemie Jeti Titan X, najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym urządzeniem z serii Titan.

Poza obecnością na własnym stoisku, Agfa Graphics weźmie też aktywny udział w stanowiącej integralną część Festiwalu Druku sesji konferencyjnej. Pierwszego i drugiego dnia imprezy, o godz. 11 Krzysztof Sadziński – presales manager w jej polskim oddziale – wystąpi z prezentacją zatytułowaną „StoreFront czyli Web2Print dla wymagających”. Ma ona na celu zapoznanie słuchaczy z nowymi trendami w obszarze prepress (systemami Web2Print w modelach C2B i B2B oraz oprogramowaniem w modelu SaaS) i technologii „w chmurze” na przykładzie sklepu internetowego StoreFront. Prezentacja będzie ilustrowana praktycznymi zastosowaniami oraz wsparta prezentacją omawianego oprogramowania w pracy „na żywo”. Zainteresowani aktywnym w niej udziałem proszeni są o wyposażenie się w urządzenia przenośne z dostępem do Internetu WiFi lub zasięgiem mobile 3G.

Mówi Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics: „Festiwal Druku to dla nas doskonała okazja, by zapoznać polskich klientów z naszymi nowościami zaprezentowanymi podczas czerwcowych targów Fespa w Londynie. Co więcej, jedną z nich pokażemy na naszym stoisku, będzie to oficjalna polska premiera urządzenia Anapurna M2500. Ten rok jest dla nas bardzo owocny jeżeli chodzi o instalacje systemów druku wielkoformatowego z serii Anapurna i Jeti. Mamy nadzieję, że w ślad z nowymi, spektakularnymi produktami pokazanymi w Londynie oraz dzięki obecności na warszawskim evencie ostatnie miesiące br. przyniosą kolejne kontrakty, zarówno w firmach o profilu poligraficzno-reklamowym, jak też w zakładach produkcyjnych, wykorzystujących je na własne potrzeby. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego stoiska oraz do udziału w sesji konferencyjnej poświęconej stworzonemu przez Agfa Graphics oprogramowaniu StoreFront”.

Źródło: Agfa Graphics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764