logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   26.02.2014, przeczytano 1925 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku reklamy, OOH magazine poszerzył formułę tegorocznego Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań o kolejne, wyjątkowe wydarzenie - road show dla branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-w-ramach-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,20983,artykul.html

Podczas cyklu spotkań w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w sprzyjającej atmosferze. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty.

- Organizując już szósty rok z rzędu Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań w Warszawie, zauważyliśmy, że wystawcy nie zawsze mają w planie wyjazd na targi lub nie zakładają tego w budżecie, podobnie rzecz ma się z klientami. Dlatego, dostarczamy im kolejne rozwiązanie do promocji i komunikacji z klientem. Korzystając z opcji promo show, to dostawcy odwiedzają swoich klientów w ich lokalizacjach – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Spotkania promo show stanowią integralną część Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się w dniach 10-11 września 2014 r. w Warszawie.

Harmonogram promo show:

  • 16 września 2014 – Gdańsk
  • 17 września 2014 – Poznań
  • 18 września 2014  - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwa(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764