logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh ValueJet 628: ploter 24'' dla małych agencji

  PR 03.07.2014, przeczytano 1936 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent wprowadza na rynek swój pierwszy ploter o szerokości zadruku 62 cm. ValueJet 628 jest naszpikowany nowymi technologiami i jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-628%3A-ploter-24---dla-malych-agencji,22097,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero.

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Ploter Mutoh ValueJet 628 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie 2014.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764