A. i F. Seifert, projekty dla sklepów Herbaty z rączką, Kraków lata 30.XX wieku
Reklama w duecie. Przydomowe studio Franciszka i Anny Seifertów. Okazuje się, że wspólna praca małżonków przy realizacjach reklamowych jest jak najbardziej możliwa. Przykładem są chociażby przedwojenne realizacje krakowskiego małżeństwa Franciszka i Anny Seifertów. Nie prowadzili oni typowego dla owych czasów studia czy atelier, a pierwsze zlecenia wykonywali najprawdopodobniej w swoim mieszkaniu przy Alei Słowackiego 8. Dopiero z czasem, w drugim mieszkaniu usytuowanym w Krakowie przy Alei Mickiewicza 47,udało im się stworzyć osobne pomieszczenie, w którym powstawały liczne projekty z zakresu reklamy[1] .
Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…