logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Firma Mnumi na Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań

  PR 01.09.2014, przeczytano 1362 razy

Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – będzie obecna ze swoim stoiskiem (nr A 18) na Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań. Ta impreza - będąca połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji - odbywać się będzie w Warszawie w Centrum Expo XXI w dniach 10-11 września br. Firma Mnumi zaprezentuje podczas niej swój sztandarowy produkt – system do zarządzania drukarnią. Jej pracownicy (w tym nowi handlowcy) będą do dyspozycji gości – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, udzielą odpowiedzi na pytania dotyczące innowacji i rozwoju przedsiębiorstw w kontekście nowych technologii, w tym systemów WebtoPrint i korzyści, jakie można osiągać dzięki ich wdrożeniom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/firma-mnumi-na-festiwalu-marketingu%2C-druku--i-opakowan,22490,artykul.html


Warto podkreślić, że system Mnumi będzie można zobaczyć  na stoisku firmy podczas pracy „na żywo”.  Będzie tu można prześledzić obieg zlecenia, a tym samym zmianę statusów, która towarzyszy poszczególnym etapom realizacji danej pracy w drukarni. Prezentacja umożliwi również zapoznanie się z funkcjami systemu, których zastosowanie – jak zapewnia Mnumi - może przełożyć się na sukces każdego przedsiębiorstwa. 

„Dzięki otrzymanej niedawno dotacji unijnej – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel firmy Mnumi - możemy realizować nasze plany związane z ekspansją na rynki zagraniczne, co też obecnie czynimy. Stąd nasz udział we wrześniowych targach w Chicago, gdzie również będziemy obecni z własnym stoiskiem. Jednakże imprezy krajowe – takie jak Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, skierowane przede wszystkim do przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń oraz pracowników działów marketingu – to również ciekawa okazja do prezentacji naszych produktów i spotkania z klientami. Łączy ona bowiem różnorakie formuły – z jednej strony to prezentacja targowa maszyn, urządzeń czy innowacyjnych rozwiązań (a do takich należy system zarządzania drukarnią firmy Mnumi), z drugiej – to propozycja szkoleń i konferencji, podczas których można przekazać wiele ciekawych informacji. Ponieważ posiadamy w naszej ofercie szereg rozwiązań dla grup odbiorców, którym dedykowana jest ta impreza, nie mogło nas na niej zabraknąć. Dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenie naszego stoiska i spotkania z nami” – mówi Piotr Pakier.

Wśród prezentowanych produktów będzie m.in. system Mnumi do zarządzania przedsiębiorstwem. Obejmuje on zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze - poprzez liczne i nieustannie rozbudowywane przez specjalistów Mnumi funkcje, dostosowane do potrzeb klienta – umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Firma odnotowała w naszym kraju już ponad 30 wdrożeń tego rozwiązania oraz rosnące zainteresowanie tym produktem ze strony klientów zagranicznych. 

Informując o swoim udziale w Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań Mnumi poinformowała również o kolejnych sukcesach, jakie stały się jej udziałem w ostatnim czasie. Przede wszystkim powiększa się jej zespół. Do jej grona dołączają kolejni nowi pracownicy – tym razem handlowcy. Firma podpisała również kolejne umowy na wdrożenia systemu Mnumi. Na uwagę zasługuje jedno z nich. 

„To będzie bardzo duże i ciekawe wdrożenie. Nasz klient tworzy bowiem platformę dla kilku dostawców, a jej sercem ma być system Mnumi. To z pewnością będzie dla nas bardzo ciekawy i innowacyjny projekt. Pozostałe dwa kontrakty, jakie podpisaliśmy w ostatnim czasie również bardzo nas cieszą i są dowodem coraz większego zaufania, jakim obdarowują nas klienci. Mamy nadzieję, że podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań kolejne drukarnie zdecydują się na wdrożenie oferowanych przez nas rozwiązań, w tym systemu Mnumi”  – mówi Piotr Pakier.

System Mnumi umożliwia firmom nie tylko zwiększenie sprzedaży poprzez możliwość zaoferowania swoich usług i produktów przez Internet, ale również poprzez zwiększenie efektywności działań marketingowych. System jest też przyjazny klientom drukarni – umożliwia im przygotowywanie własnych, dowolnych projektów i ich archiwizację, jak również korzystanie z edytorów kalendarzy i fotoalbumów. Kolejną ciekawą jego funkcją jest możliwość sprawdzania na bieżąco statusu zamówień. Powiadamia on też o rozpoczęciu i zakończeniu produkcji. 

„To tylko niektóre możliwości naszego systemu – warto więc zapoznać się z tym rozwiązaniem bliżej podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań. Wymierne korzyści, jaki może osiągnąć drukarnia, która zdecyduje się na jego wdrożenie są naprawdę duże. Redukcja czasu poświęconego na kontakty z klientem czy kalkulacje zleceń, możliwość bardzo szybkiego wznawiania zleceń, usprawnienie ich pakowania i wysyłki – wszystkie przekładają się na niemałe pieniądze w skali miesiąca. Kolejna rzecz to eliminacja błędów, jaka jest możliwa dzięki systemowi, co może przynieść firmie nawet kilka tysięcy złotych oszczędności miesięcznie. Jeśli do tego dodać możliwość sprawnego zarządzania firmą – a nasz system prezentuje wszelkie niezbędne do tego dane: wielkość sprzedaży (w tym poszczególnych produktów), rentowność sprzedaży z podziałem na produkty, raporty (w tym dotyczące efektywności pracowników drukarni) i szereg innych - z pewnością warto choćby rozważyć jego wdrożenie. Zapraszamy więc do spotkania z nami podczas Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań” – podsumowuje Piotr Pakier.

Źródło: Mnumi

www.mnumi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764