logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podsumowanie Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Ponad 160 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, różnorodne maszyny drukarskie i oryginalne opakowania - to wszystko dla prawie 4 tys. zwiedzających – tak można podsumować 6. edycję Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie rozumiem idei nagradzania czymkolwiek importerów za towar, do którego projektu i produkcji nie przyłożyli choćby małego palca.





avatar użytkownika
,

Przedmiotem zgłoszeń nie są importerzy tylko produkty - to one są oceniane przez jury.

,

Skoro w konkursie ocenia się produkty, to należałoby nagradzać tych, którzy je wymyślili a nie tych, którzy je sprowadzają do Polski.

  

avatar użytkownika
,

Nagrody przyznawane są produktom, nie importerom czy producentom.  

,

Po co zatem podawane są dane importerów przy nazwach produktów?
Czyje dane są podawane, jeśli produkt importowany jest przez więcej niż jedną firmę?
Dlaczego podawane są dane importerów ale nie ma tam danych producentów?

Czy producenci tych gadżetów wiedzą, że są one nagradzane?


  

avatar użytkownika
,

A dlaczego dane zgłaszającego nie miałyby być podawane? Przecież zgłaszają to firmy, które wystawiają zgłaszany produkt na komercyjnych targach - imprezie mającej wymiar marketingowy dla wystawców. Jeżeli importer ma w portfolio produkt zasługujący na wyróżnienie to chce się tym pochwalić i odnieść należny sukces marketingowy - co w tym niezrozumiałego albo nieuczciwego? Przecież dane producenta podawane są w towarzyszących konkursowi materiałach, nie ma problemu aby go zidentyfikować.

Pytania kieruj do organizatora konkursu - tylko on odpowie czy istnieje wymóg informowania producenta o zgłoszeniu lub nagrodzie albo co się stanie jeśli dwóch importerów zgłosi ten sam produkt. Na zdrowy rozum jednak to w interesie importera, a nie organizatora targów jest poinformowanie partnera biznesowego jakim jest producent o otrzymanym wyróżnieniu.

,

Dlatego, że nie można cudzej własności intelektualnej ot tak sobie zgłosić do jakiegoś konkursu.

Fakt, że firma importuje produkt nie oznacza, że ma prawo rozporządzać jego wizerunkiem i nazwą własną wedle uznania. Prawa te przysługują producentowi.

Nieuczciwe jest nagradzanie konkretnego importera obecnego na targach, za produkt, który jest w ofercie kilkuset podmiotów.


Skoro artykuł traktuje o nagrodach to chyba oczywiste, że tutaj komentuję?
  

avatar użytkownika
,

Nagradzane są produkty, a nie importerzy. Jest to formuła powszechnie stosowana na imprezach targowych, nie tylko z branży reklamowej. Jeżeli uważasz, że naruszono prawa producentów, to zwróć się do nich i sprawdź czy potwierdzą Twoje obawy. Zazwyczaj bywa tak, że producent upoważnia dystrybutora do prowadzenia działań marketingowych dotyczących produktów będących w portfolio takiego dystrybutora - ale może masz informacje że tym razem było inaczej, warto zatem to wyjaśnić skoro podnosisz zarzuty publicznie.  

,

Skoro nagradzane są produkty, to dlaczego na liście nagrodzonych podane są także dane konkretnego importera a nie wszystkich firm, które dany produkt sprowadzają?

Mnie interesuje dlaczego konkretny importer jest wymieniany przy produkcie, jeśli wiadomo, że nie jest przedstawicielem producenta, nie ma też wyłączności.

Skoro ktoś publikuje wyniki konkursu, to ja publikuję wątpliwości co do jego rzetelności.
  

avatar użytkownika
,

A który przypadek masz na myśli mówiąc, że zgłoszenia dokonał importer nie będący "przedstawicielem" producenta?  

,

Producenci podają na swoich stronach dane lokalnych, oficjalnych przedstawicieli.
Wyłączni importerzy podają tego typu informacje na swoich stronach.
Importerzy niewyłączni nie podają informacji o powiązaniach, bo ich nie ma.

Żyjemy w czasach łatwego dostępu do informacji.
Dlatego właśnie dziwi tak kaleka formuła konkursu.


  

avatar użytkownika
,

A co to ma do formuły konkursu? Możesz skonkretyzować swoje podejrzenia lub zarzuty? Które konkretnie zgłoszenie lub zgłoszenia budzą Twoje wątpliwości? Możemy spróbować wyjaśnić je u organizatorów konkursu.  

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764