Extru-Fix i Evo-Stik - środki chemiczne dla reklamy w ofercie Antalis Poland
Sektor Visual Communication (VisCom), zajmujący się dystrybucją materiałów do produkcji reklam wizualnych, przemysłu i budownictwa, wprowadził do swojej oferty artykuły chemiczne uzupełniające do płyt z polimetakrylanu metylu.
Klej Extru-Fix polecany jest przez wielu producentów płyt akrylowych. Łączy znakomicie płyty ekstrudowane (wytłaczane), poliwęglan lity, HIPS (polistyren wysokoudarowy) oraz PETG (poliester). Połącznie klejem może mieć charakter homo- lub heterogeniczny bez negatywnych efektów. Dzieki tym materiałom zbudowanie klejonego kasetonu, czy stojaka z elementami z dwóch różnych materiałów nie stanowi już trudności. Klej ze względu na rzadką konsystencję ma bardzo dużą wydajność - łatwo się go nakłada i rozprowadza. Uzyskane połącznie klejowe jest sztywne i bezbarwne, przy łączeniu płyt « na zakładkę » nie powstają pęcherzyki powietrza.
Evo-Stik jest to płyn antystatyczny do czyszczenia powierzchni, który usuwa zabrudzenia i kurz oraz zmniejsza ładunek na powierzchni.
Czyszczona powierzchnia płyty jest gotowa do dalszej obróbki – płyn nie wchodzi w interakcje z klejem ani z folią samoprzylepną, można bezpiecznie przerabiać materiał bez konieczności dodatkowego zmywania. Wygodne opakowanie – butelka (500ml) ze spryskiwaczem – pozwala na ekonomiczne dozowanie płynu.
Wkrótce w ofercie Antalis Polandpojawią się inne środki chemiczne pomocne w każdej pracowni reklamowej.
Sektor VisCom w firmie Antalis Poland został stworzony ponad dwa lata temu.
Początkowo w ofercie znajdowały się podstawowe materiały z tworzyw sztucznych, tzn. płyty PCW i plexi. Obecnie portfolio produktów przekracza 500 pozycji asortymentowych materiałów z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem na rynki : reklamy, przemysłu i budownictwa .
Antalis Poland, od lat notowany na listach rankingowych największych przedsiębiorstw, jest liderem w dystrybucji materiałów służących do komunikacji wizualnej.
Rok 2003 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 351 mln zł i 25% udziałem w rynku