logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem mistrzem selfie  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Nikon Polska wraz z magazynem Stuff Polska oraz warszawskim klubem Foksal XVIII rozpoczęli konkurs fotograficzny JESTEM MISTRZEM SELFIE. Zabawa skierowana jest do wszystkich kobiet uwielbiających robić zdjęcia autoportretowe. Na uczestniczki czekają atrakcyjne nagrody. Autorka najlepszego selfie otrzyma aparat Nikon COOLPIX S6900 oraz sesją zdjęciową na okładkę grudniowego wydania miesięcznika Stuff Polska. Fotografie można umieszczać w serwisie społecznościowym Instagram do 26 listopada br. Zwyciężczyni zostanie wyłoniona podczas wielkiego finału w klubie Foksal XVIII w dniu 28 listopada br.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
Laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764