logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała III edycja akcji Karmimy Psiaki

  PR 27.11.2014, przeczytano 1609 razy
ilustracjastrzałka

Niemal 10 ton przekazanej karmy, ponad 300 adoptowanych psiaków i 3 ogólnopolskie kampanie społeczne. To bilans trzech lat działalności Fundacji Sarigato i akcji Karmimy Psiaki na rzecz bezdomnych zwierząt. Właśnie ruszyła jej trzecia edycja, w której pod stałą opieką jest aż 16 schronisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-iii-edycja-akcji-karmimy-psiaki,23346,artykul.html

Od początku działalności akcji Karmimy Psiaki opieką objęto już 35 placówek zajmujących się bezdomnymi zwierzętami w całej Polsce. W marcu 2014 r. Fundacja Sarigato przeprowadziła kampanię społeczną "Nie kupuj - adoptuj!" z udziałem znanych blogerek modowych, dzięki której znaleziono dom dla wszystkich psiaków biorących w niej udział. Akcja otrzymała honorowy patronat od 12 prezydentów miast i wsparcie od 32 osobowości ze świata filmu, sportu i muzyki. Przez trzy lata w działalność charytatywną zaangażowało się ponad 300 000 osób, a fanpage na Facebooku ma ponad 90 000 aktywnych fanów. 

W listopadzie br. akcja Karmimy Psiaki obchodzi trzecie urodziny. Na jubileuszowy koncert z cyklu Hauasujemy z udziałem młodej gwiazdy, uhonorowanej między innymi Paszportem Polityki i Fryderykiem, Misi Ff w klubie Hybrydy, który zawsze chętnie gości fundację, przybyło około 300 osób. Wśród obecnych byli m.in.: Iwona Węgrowska, wokalista Michał Wendeker (WNDKR) oraz finaliści programu The Voice of Poland - Żaneta Łabudzka i Łukasz Szemraj. Na gości czekał 20-kilogramowy tort z logo Karmimy Psiaki. Wydarzenie opisały też w swoich serwisach współpracujące z fundacją znane blogerki, m.in.: Maffashion.

„Pomagaj codziennie – i przy okazji to główna idea naszej działalności. Chcemy, by każdy mógł pomagać w taki sposób, jaki najłatwiej mu przychodzi. Jedni klikną w baner, inni dostarczą karmę, czy poszukają domu dla psa, niektórzy kupią książkę, przyjdą potańczyć, czy wpłacą pieniądze na konto. Chodzi o łączenie pasji i pozytywnych ludzi z dobrą atmosferą i szczytną ideą” - tłumaczą swoje pomysły na pomoc bezdomnym psom Paulina Wójtowicz i Agnieszka Sadowska z Fundacji Sarigato.

W ramach Karmimy Psiaki dostępne są różne modele „pomagania przy okazji”. Od internetowej akcji klikania w baner, dzięki której zapełnia się miskę dla wybranego psiaka, przez organizację koncertów i kiermaszów książek na rzecz schronisk, po przeprowadzanie psich adopcji. Ostatnio do akcji włącza się także coraz więcej producentów artykułów codziennego użytku. Dzięki zakupowi ich produktów, część wydanej sumy zasila konto akcji.

Najnowszy pomysł powstał z myślą o osobach dbających o swoją kondycję fizyczną. W listopadzie w Krakowie rozpoczął się cykl Maratonów Zumby. Zgodnie z ideą hasła „Zamień kalorie na jedzenie – dla psiaków! można popracować nad swoją formą i jednocześnie pomóc bezdomnym zwierzętom przynosząc karmę. Warsztaty prowadzą  znane postaci w świecie instruktorów zumby i samby jak: Iza Kin, Ryszard Gotlib i Victor Baeza. Karmimy Psiaki zapraszają na kolejne spotkania we Wrocławiu  (24 stycznia), Poznaniu (28 lutego), Warszawie (21 marca) i Szczecinie (18 kwietnia). 


Więcej informacji oraz podsumowanie akcji: www.karmimypsiaki.pl/info;www.karmimypsiaki.pl; www.facebook.com/karmimypsiaki

Źródło: Sarigato

www.karmimypsiaki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764