logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zły świat reklamy?  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Wbrew wieszczeniom jerzyka (tekst pt. Zakaz reklamy), świat reklamowy ujęty jest w solidne ramy. Zważono, zmierzono i obliczono niemal wszystko co można było zmierzyć. Opracowano kodeksy etyczne, przepisy prawa - zrobiono niemal wszystko co możliwe, by reklamodawca mógł działać, ale jednocześnie odbiorca reklamy miał należną ochronę.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ani się żalę, ani wieszczę. Ot, żartobliwa refleksja i tyle.
A jeśli tak bardzo poważnie chcesz potraktować krotochwilny tekścik, to wyjaśniam, że dotyczył samego istnienia prostytutki, a nie jej wymiarów, ubranka czy miejsca pracy ;)

avatar użytkownika
,

"...Oględnie mówiąc, wszędzie tam, gdzie nasz głos się liczy, gdzie mamy realny wpływ na to jak wygląda otoczenie, gdzie możemy kształtować nie tylko zachowania, ale i zwyczaje, wszędzie tam milczymy..."

Ogólnie mówiąc/pisząc: pieprzysz jak potłuczony/przesadzasz jak dobry ogrodnik - przykłady niżej:
http://bi.gazeta.pl/im/3/6640/z6640663Q,Zmodyfikowany-przez-nieznanych-sprawcow-billboard-.jpg
http://asset-5.soup.io/asset/0873/8406_533b.jpeg


avatar użytkownika
,

Apropos ulotek wtykanych taki dylemat moralny mam.
Stoję autem w korku. Podchodzi pan z plikiem śmiecia i z zamiarem wetknęcia mi go przez okno.
-nie wezmę - on nie zarobi
-wezmę - on zarobi, ale będę musiał śmieci z auta wyrzucić

Co lepsze?

avatar użytkownika
,

Musisz to rozważyć we własnym sumieniu :]  

Najnowsze w tym dziale

Reklamy wyborcze: amatorszczyzna czy oszczędności z profesjonalistami?
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się na pierwszych billboardach i plakatach. Jednak znaczna część batalii będzie miała miejsce w internecie. Niemal pewne jest to, że żadnemu z internautów – choćby bardzo się starał – nie uda się uniknąć...
W branży marketingowej czuć powiew optymizmu
Niedawne badanie przeprowadzone już po raz piąty przez Chartered Institute of Marketing Officers (CIMO) uwidoczniło kluczowe tendencje w branży marketingowej, rzucając światło na zmieniające się dynamiki rynkowe. W ramach najnowszej edycji raportu, wykazano, że wskaźnik Optymizmu Rynkowego CIMO wzrósł do najwyższego poziomu od początku 2022 roku, osiągając wartość 53,62, co...
Rynek badań mystery shopping po pandemii wraca do gry
Jak wynika z szacunków, w 2022 r. rynek badań mystery shopping w Polsce warty był 27 mln zł. Natomiast jeszcze w 2020 r. było to 36 mln zł. Spadek oczywiście nastąpił z powodu pandemii. Gdyby nie ona, obecnie rynek byłby większy. Natomiast teraz widać, że ten segment wraca do gry. Co więcej, w ciągu najbliższych 5 lat ww. wartość może wzrosnąć nawet do 50-60 mln zł...
Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w...
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?
Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764